Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

مستر سایبان نخستین مرکز تولید انواع سایبان

WhatsApp Image 2021-01-23 at 00.04.59

سایبان تبلیغاتی دکوراتیو یکی از جدیدترین انواع سایبان های تبلیغاتی در عرصه سایبان سازی تببیغاتی محسوب می شود .که که اخیراً با توجه به الهام از سایبان های تبلیغاتی که در کشورهای اروپایی انجام شده بود. در کشور ما رواج بسیار زیادی پیدا کرده و با توجه به زیبایی منحصر به فردی که سایبان های دکوراتیو نسبت به سایبان های تبلیغاتی دیگری دارد. بسیار مورد استقبال مشتریان شرکت سایبان سازی مستر سایبان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید : سایبان برقی

تفاوت سایه بان تبلیغاتی دکوراتیو با انواع سایبان های تبلیغاتی مغازه

۱. نسبت به دیگر سایبان تبلیغاتی مغازه از جمله سایبان تبلیغاتی کالسکه ای ، سایبان تبلیغاتی فنری جلوه بصری بسیار بیشتری دارد .
۲.سایبان تبلیغاتی دکوراتیو با توجه به اینکه از قوطی های دودردو استفاده می‌شود. و روکش آن معمولاً از جنس نانو است. قیمت آن نسبت به سایبان تبلیغاتی مغازه از جمله سایبان فنری تبلیغاتی و سایبان کالسکه ای تبلیغاتی بسیار کمتر است.زیرا بر خلاف سایبان تبلیغاتی فنری و سایبان تبلیغاتی بازویی در ساخت اسکلت آن از پروفیل آلومینیوم استفاده نمیشود.

۳. سایبان تبلیغاتی پوششی با توجه به اینکه هزینه نصب کمتری نسبت به سایر سایبان تبلیغاتی مغازه دارد، در نهایت قیمت کمتری را مشتری میبایست پرداخت نماید.ندارد .

۴. از نظر مدت زمان تهیه و ساخت و تولید سایبان دکوراتیو نسبت به سایر سایبان های تبلیغاتی مغازه مدت زمان تولید این سایه بان بسیار کمتر از مدت زمان تولید سایبان های تبلیغاتی فنری و بازویی می باشد. به جهت اینکه ساختار سایبان تبلیغاتی دکوراتیو به طوری طراحی شده است که با نورد لوله و جوشکاری و نهایتاً منگنه تهیه می شود.

که مدت زمان آن نهایتا دو الی سه روز است .که دیگرسایبان های تبلیغاتی مغازه من جمله سایبان تبلیغاتی مغازه فنری سایبان تبلیغاتی مغازه کالسکه ای که حداقل یک هفته زمان برای تولید آن نیاز دارند.
۵.تفاوت قیمت سایبان تبلیغاتی مغازه دکوراتیو باسایر سایبان تبلیغاتی مغازه این می باشد.که قیمت این نوع سایه بان با توجه به کم بودن هزینه ساخت و تولید آن به مراتب بسیار کمتر از دیگر سایبان های مغازه تبلیغاتی می باشند؛

زیرا ، در اسکلت این نوع سایه بان از جنس آلومینیوم استفاده نمی شود. در روکش سایبان تبلیغاتی پوششی از جنس مشمع کره ای استفاده نمی شود. درحالیکه در سایبان تبلیغاتی مغازه فنری و سایبان تبلیغاتی مغازه بازویی از جنس سازه آلومینیوم و روکش پی وی سی خارجی استفاده می شود.

سایه بان پوششی
سایه بان پوششی

مزایای این نوع سایبان

۱.سایبان تبلیغاتی دکوراتیو نسبت به سایر سایبان های تبلیغاتی مغازه قیمت بسیار کمتری دارد.
۲.این سایبان ثابت است و نیاز به جمع کردن و باز کردن مخصوصا زمانیکه باران می بارد، ندارد.
۳.سایه بان تبلیغاتی دکوراتیو چون ثابت است ،پس نیاز به هزینه موتور برای برقی کردن ندارد.
۴.سایبان تبلیغاتی پوششی چون میتواند از جنس های مختلف پارچه درست شد. برای همین دارای تنوع طرح و رنگ بیشتری نسبت به سایر سایبان های تبلیغاتی دارد.
۵.این نوع سایبان دارای طرح متنوعی نسبت به سایبان های تبلیغاتی مغازه که دارای دو نوع سایبان تبلیغاتی مغازه بازویی و سایبان تبلیغاتی مغازه کالسکه ای میباشد.
۶.سایه بان تبلیغاتی پوششی یا سایبان تبلیغاتی پوششی بسیار شیک تر نسبت به سایر سایبان های تبلیغاتی مغازه است.
۷. با توجه به تقاضای مشتریان سایبان مستر سایه بان  مبنی بر مات بودن رنگ سایه بان تبلیغاتی مغازه سایه بان های تبلیغاتی دکوراتیو برخلاف سایر سایبان های تبلیغاتی مغازه امکان سفارش مشتری مبنی بر مات یا شفاف بودن پارچه سایه بان وجود دارد.

سایه بان پوششی
سایه بان دکوراتیو

در نهایت برای مشاوره رایگان  میتوانید با کارشناسان شرکت سایبان سازی مستر سایبان تماس حاصل فرمائید.

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *