Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

مستر سایبان نخستین مرکز تولید انواع سایبان

سایبان بازویی صادراتی

سایبان بازویی صادراتی

سایبان بازویی صادراتی محبوب با استفاده از سیستم جمع شده و قابل انعطاف و فن آوری منحصر به فرد اجازه می دهد تا به راحتی هر چه تمام تر چه به صورت دستی و چه با موتور و با کنترل از راه دور از آن استفاده شود، متنوع در سبک ها و با طیف گسترده ای از پارچه ها و رنگ ها متناسب با همه کاربرد ها موجود است ، بنابراین همه صاحبان خانه و مشاغل می توانند به یک راه حل  برای ایجاد سایه، متناسب با سبک ، طراحی و عملکرد مختلف دسترسی پیدا کنند.

سایبان بازویی صادراتی ، به دلایل زیادی در بین مردم محبوبیت دارد. سایبان بازویی صادراتی یک اتصال متحرک ، به همراه پارچه سایبان ، در یک کاست نصب شده بر روی دیوار است، که کاست اجازه می دهد ، سایبان را جمع کرده و در صورت عدم استفاده به راحتی از آن نگهداری کنید. بازوهای سایبان شامل فنرهایی هستند که سایبان باز و بسته می کنند و در صورت باز شدن، پوشش پارچه ای را باز می کند. سایبان بازویی صادراتی انتخاب بهتری نسبت به سایبان های غیرقابل جمع شدن است.

چرا سایبان بازویی صادراتی را انتخاب کنیم ؟

سایبان بازویی صادراتی یک روش محبوب ، جذاب ، کم مصرف و مقرون به صرفه برای محافظت از مناطق بیرونی در برابر تابش نور خورشید در طول تابستان و همچنین محافظت از منطقه هنگام بارندگی است. این سایبان می تواند لوازم جانبی خوبی برای خانه شما باشد زیرا به راحتی می تواند فضای بیرون را به مکان های خنک برای پاتوق تبدیل کند.

اکنون می توانید این سایبان ها را در باغ، تراس ، بالکن، حیاط خود نصب کرده و از محوطه به عنوان ، آشپزخانه یا فضای غذاخوری اضافی خود استفاده کنید. این سایبان ها می توانند از اشعه ماورا بنفش جلوگیری کنند و همچنین می توانید آنها را در هر زمانی که می خواهید جمع کرده و در صورت جابجایی آنها را در خانه دیگری نصب کنید.

ویژگی سایبان بازویی صادراتی

برخلاف چترها و سایر راه حل های موقت ، سایبان بازویی صادراتی یک راه حل قدرتمند ، قابل اعتماد و ضد آب برای محافظت از یک فضای بیرون است. این سایبان دارای تنظیمات اندازه سایه است که به صاحب خود اجازه می دهد تا آن را طبق نیاز خود برای سایه تنظیم کند و هر زمان که بخواهند آنها را باز کند.

 

سایبان بازویی صادراتیخرید سایبان بازویی صادراتی

قبل از شروع تحقیق در مورد بهترین سایبان بازویی صادراتی ، لازم است مکانی را که قرار است نصب شود ، در نظر بگیرید. سایبان های مختلفی برای مناطق مختلف یک خانه وجود دارد ، بنابراین لازم است که در نوع مناسب سرمایه گذاری کنید. از فضایی که قصد نصب سایبان را دارید اندازه گیری کنید. لازم است طول سایبان ها را با توجه به فضای موجود مشخص کنید.

همچنین برای تصمیم گیری بین سایبان برقی و سایبان دستی ضروری است که بودجه و شرایط خود را در نظر بگیرید. سایبان برقی هزینه بیشتری نسبت به سایبان دستی خواهد داشت زیرا آنها به طور خودکار کار می کنند و عملکردهای کاربر پسندتری دارند تا سایبان را بسیار مفید و چشم نواز کنند.

مزایای سایبان بازویی صادراتی

مزایای سایبان بازویی صادراتی بسیار زیاد است و این سایبان محبوبیت زیادی بین صاحبان خانه و مشاغل دارند . در نگاهی کلی دارای مزایای زیر هستند :

  • تعمیر و نگهداری آسان
  • در طیف گسترده ای از پارچه ها موجود است
  • کاملاً متناسب با نیازهای شما قابل تنظیم است
  • برای افزایش فضای بیرونی عملکردی عالی است.

 

  1. آنها کاملا جمع می شوند

ممکن است از نام سایبان های بازویی کاملاً مشخص باشد که آن ها سیستم های زیادی برای جمع کردن سایبان دارند. اگر نور مستقیم آفتاب شما را آزار می دهد ، و تمایل دارید در حیاط یا بالکن صبحانه میل کنید ، به راحتی این سایبان ها را برای پوشش و سایه انتخاب کنید. شما فقط باید یک دکمه را فشار دهید و آن را نتظیم کنید هنگامی که هوا مناسب است ، آنها را ببندید و چشم انداز زیبایی از آب و هوا داشته باشید. برخلاف سایبان های ثابت ، این سایبان های بازویی صادراتی کاملاً جمع می شوند .

  1. آنها بسیار با دوام هستند

سایبان های بازویی صادراتی به دلیل ویژگی جمع شدن کامل آنها ، در مقایسه با نمونه های ثابت ، طول عمر بیشتری دارند. سایبان های ثابت به دلیل سختی هوا آسیب می بینند. با این حال ، سایبان های بازویی اینگونه نیستند . آنها را می توان در هوای نامناسب جمع کرد تا از آنها محافظت شود. علاوه بر این ، نور شدید خورشید می تواند باعث شود پارچه سایبان با گذشت زمان کمرنگ شود اما در این نوع سایبان به دلیل جمع شدن پارچه، هیچ آسیبی به آن نمی رسد.

سایبان بازویی صادراتی

  1. آنها شیک هستند

وقتی نوبت به سبک می رسد ، سایبان های بازویی صادراتی چیزی است که دوست دارید در خانه یا محل کار خود داشته باشید. آنها در رنگ های مختلف پارچه ای ، قاب ها و سبک های بادوام موجود هستند. پوشش پودر سفید به طراحی فضای باز شما می افزاید. داشتن سایه آزاد برای انتخاب هر رنگ منطبق و جمع آوری کامل آن برای نمایش منظره ای بدون مانع ، این سایبان ها را تبدیل به شیک ترین مورد کرده است که می توانید برای ملک خود داشته باشید.

  1. آنها چند منظوره هستند

علاوه بر اینکه در فضای بیرونی عالی به نظر می رسند ، می توانند به عنوان یک محافظ برای خانه شما باشند. استفاده از این نوع سایبان محدود به پوشاندن پنجره ها و درها نیست ، همچنین می توان از سایبان بازویی صادراتی برای محافظت از فضای ماشین ، کل استخر یا حتی ایجاد فضای سرگرمی یا غذاخوری در فضای باز استفاده کرد.

  1. نگهداری آسان

در حالی که بدون شک این نوع سایبان ها در هر فضای بیرونی خوب به نظر می رسند ، همچنین بسیار قابل اعتماد و نگهداری آنها نیز آسان است.

  1. استفاده ای آسان

استفاده از سایبان بازویی صادراتی بسیار آسان است. سایه را می توان با استفاده از یک پیچ ساده یا دسته لنگ باز یا جمع کرد. متناوباً ، می توانید سایبان موتوری را انتخاب کنید ، که با فشار یک دکمه باز می شود. حتی می توانند سنسورهای هواشناسی را نیز در خود جای دهند ، که باعث می شود سایبان هنگام تشخیص باران یا باد به طور خودکار بسته شود.

  1. انعطاف پذیری متناسب با نیازهای شما

سایبان بازویی را می توان بصورت سفارشی و متناسب با نیازهای شما ساخت. می توان آنها را روی همه موارد از پنجره خانگی معمولی تا دهانه هایی با عرض بیش از پنج متر نصب کرد طیف گسترده ای از پارچه به شما امکان کنترل زیادی روی نمای سایبان را می دهد. علاوه بر رنگهای ثابت ، می توانید پارچه ها ، الگوها یا حتی آرم های تجاری نیمه شفاف را روی سایبان ها مشخص کنید.

برای مشاغلی مانند رستوران ها و فروشگاه های زنجیره ای ، این فضای بیرونی سایه دار برای افزودن فضای کاربردی تر برای نمایش کالا ، میز و صندلی مناسب برای حمایت از مشتری و افزایش سود مناسب است.

سایبان بازویی صادراتیانواع سایبان بازویی صادراتی

به راحتی ، سه نوع سایبان بازویی صادراتی وجود دارد که بسته به نیاز و تنظیمات خود می توانید از بین آنها انتخاب کنید:

  1. استاندارد

از طراحی اولیه بازویی استفاده می کند و شامل جعبه هدست کاست نیست. توجه داشته باشید که با سایبان های استاندارد ، پارچه را در معرض عناصر قرار می دهید.

  1. نیمه کاست

توسط محفظه کاست از سه چهارم سایبان محافظت می شود که شامل پارچه و سایبان است.

  1. کاست کامل

در صورت جمع شدن کامل ، توسط جعبه هد و میله های پایین آن کاملا محصور می شود

 

به عنوان یک قاعده کلی ، همه این سایبان ها برای برنامه های تجاری و خانگی مناسب هستند ، اما دارای نقاط قوت خاصی هستند و اطمینان از داشتن سایبان مناسب برای نیازها و دارایی های شما بسیار مهم است.

سایبان بازویی صادراتی چگونه کار می کند ؟

سایبان های بازویی صادراتی دستی و اتوماتیک به روشی مشابه کار می کنند. مفاصل سایبان با باز شدن و انقباض، مانند بازوی انسان حرکت می کنند ، با این کار ، زنجیری هدایت می شود که بازوها را به هم متصل می کند. این یک حرکت ساده ، کششی را فراهم می کند که امتداد سایبان ،این عمل ساده به این معنی است که این پرده ها به حداقل تعمیر و نگهداری مداوم نیاز دارند و دوام فوق العاده ای را فراهم می کنند.

قیمت سایبان بازویی صادراتی

قیمت این نوع سایبان به ابعاد و نوع سایبان مورد نیاز شما متفاوت است .

تفاوت سایبان بازویی صادراتی کاست باز ، نیمه و کامل

معمولا برای بیشتر مردم سوال پیش می آید که تفاوت بین این سه نوع سایبان چیست و آیا کاربردهای متفاوتی دارند در اینجا با توضیحی کامل تر درباره سه نوع سایبان بازویی صادراتی به تفاوت آن ها پرداخته ایم .

کاست خود محفظه ای است که پارچه ، مکانیزم و بازوها را در خود جای داده و از عناصر محافظت می کند.

در صورت جمع شدن کامل سایبان ، یک کاست کامل از محافظت کامل برخوردار است و این امر آن را برای مغازه ها ، کافه ها و موارد دیگر مناسب می سازد . و این محافظت کامل از سایبان است و در حالی که این امر قطعاً در قیمت ها منعکس می شود ، اما ایمنی و قابلیت اطمینان این محصولات و همچنین زیبایی چشمگیر باعث محبوبیت فوق العاده آنها می شود.

در ضمن یک کاست استاندارد (باز) هیچ محافظ خارجی برای محافظت از عناصر بازوها یا پارچه ایجاد نمی کند، با این وجود گاهی اوقات می توان یک پوشش محافظ بالا اضافه کرد. کمبود پوشش بدین معناست که این سایبان به بهترین وجهی برای مناطقی که دارای یک بارندگی کم و تابش آفتاب ملایم هستند، مناسب است . اما عدم وجود پوشش اجزای سایبان به این معنی است که این سایبان اغلب مناطق بسیار بیشتری از سایبان های کاست را سایه می اندازد و همچنین معمولاً هزینه کمتری نیز دارند.

سایبان نیمه کاست حاوی یک قسمت رویه است که با پوشش محافظت می شود و از مقدار مشخصی از آسیب هوا و تابش آفتاب جلوگیری می کند. این ها به عنوان یک نقطه میانی بین سایبان های کاست کامل و باز مفید هستند.

 

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *