Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

مستر سایبان نخستین مرکز تولید انواع سایبان

قیمت سایبان مغازه

قیمت سایه بان مغآزه دست دوم

سایبان مغازه دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد. که هم به صورت نو تولید می شود. وهم به صورت دست دوم در شرکت سایبان سازی مستر سایبان موجود است. ولی قیمت سایبان مغازه نو با سایه بان مغآزه دست دوم متفاوت می باشد .و تقریبا قیمت سایه بان مغازه دست دوم نصف قیمت سایه بان مغآزه نو می باشد و نوع سایبان نیز در قیمت سایه بان مغازه موثر است زیرا قیمت سایه بان مغازه بازویی اتوماتیک از قیمت سایه بان مغآزه کالسکه ای و یا سایه بان مغآزه بازویی غیر اتوماتیک بیشتر می باشد.

نکات مهم در قیمت سایه بان مغآزه

1_تعداد سایبان
2-متراژ سایبان
3-محل نصب سایبان
4_ برقی بودن ویا برقی نبودن سایبان
5_جنس اسکلت سایبان
6-جنس روکش سایبان

سایبان مغازه

قیمت سایه بان مغآزه تبلیغاتی

قیمت سایه بان مغآزه تبلیغاتی با توجه به نوع روکش سایه بان تبلیغاتی بسیار متفاوت می باشد زیرا حیاتی ترین موضوعی که بر قیمت سایه بان مغآزه تبلیغاتی تاثیر می گزارد نوع روکش آن می باشد وجنس اسکلت سایه بان مغآزه تبلیغاتی با جنس اسکلت سایر سایبان های مغازه مشابه می باشد ودر سایه بان تبلیغاتی نیز در صورتی که از جنس بنر 13 انس برای تبلیغات استفاده شود قیمت سایه بان مغازه به مراتب کمتر از از قیمت سایه بان مغآزه تبلیغاتی می باشد که از جنس روکش فلکس برای تبلیغات آن استفاده شود والبته به‌این مهم نیز باید توجه نمود که قیمت سایه بان مغاز ه تبلیغاتی در مقایسه با میزان کارایی سایه بان مغآزه تبلیغاتی بسیار نا چیز می باشد وحسب تجربه شرکت سایه بان سازی ایرانیان بسیار مفید فایده می باشد لذا می توانید هم اکنون با مشاوران ما برای اخذ بهترین مشاوره. جهت قیمت سایه بان مغازه تبلیغاتی در تماس باشید

نحوه شستشو ونصب سایبان مغازه

سایبان مغازه با توجه به نوع آن نصب آن نیز متفاوت می باشد ونصب سایبان کالسکه ای با دو عدد قلاب وپیچ ویا جوش نمودن پایه های کنار سایبان انجام می شود وسایبان فنری وسایبان بازویی وسایبان جکی وسایبان اتوماتیک نیز با جوش ویا رول بولت نمودن دو عدد قوطی یو شکل به محل نصب سایبان نصب می گردد.

سایبان مغازه

شستشو سایبان مغازه بازویی، سایبان مغازه جکی، سایبان مغازه اتوماتیک، سایبان مغازه فنری، سایبان مغازه کالسکه ای نیز با مواد شوینده رایج در بازار انجام و هیچ مواد شوینده خاصی برای شستشوی سایبان مغازه مورد نیاز نمی باشد که می توانید برای مشاوره در خصوص نحوه دقیق نصب سایبان مغازه و شستشوی سایبان مغازه با مشاوران با در شرکت سایبان سازی ایرانیان در ارتباط باشید تا بهترین مشاوره به شما ارائه گردد.

قیمت سایه بان مغازه با کاهش دلار

با توجه به روند نزولی ارز و دلار در چند روز اخیر قیمت انواع سایه بان مغازه من جمله سایه بان برقی،سایبان تبلیغاتی،سایبان کالسکه ای کاهش یافته است. هرچند تحلیل گران ادعا دارند که روند بازار بدین صورت نخواهد ماند و در سال جدید شاهد افزایش قیمت ارز و دلار خواهیم بود.

بهتر است شما مشتریان عزیزی که قصد خرید سایه بان مغآزه را دارید تا قیمت ها افزایش نیافته است هرچه سریع تر اقدام به خرید سایه بان مغآزه با نوع دلخواهید کنید.

قیمت سایبان مغازه

همیشه مسئله مهمی که برای خرید سایبان مغازه وجود دارد این است که قیمت سایبان مغازه چقدر است؟ همانطور که می دانید استفاده از سایبان مغازه فواید بی شماری دارد. با مزایایی مانند پناهگاه و محافظت وسایل در برابر تابش مستقیم نور خورشید ، آن­ها روی پنجره مغازه یا درب نصب می شوند.

سایبان های با کیفیت بالا می توانند محافظت های دائمی را ارائه بدهند . اما قیمت سایبان  هم بی تاثیر در بی بهره ماند از این مزایا نیست. در این مقاله ، ما در مورد برخی از عوامل موثر در قیمت سایبان مغازه بحث خواهیم کرد، همچنین سعی کرده ­ایم مهم ترین فاکتور های موثر بر افزایش قیمت را شرح دهیم.

عوامل موثر بر قیمت سایبان مغازه

سایبان مغازه در انواع مختلف موجود است. تفاوت آن ها در موضوعاتی مانند بوم ، قابلت جمع شدن به صورت دستی و برقی ، بدون جمع شدن یا همان ثابت و بسیاری موارد دیگر است. هر نوع ویژگی های منحصر به فردی دارد و این باعث می شود قیمت سایبان مغازه متفاوت باشد. این بدان معنی است که هزینه نصب هم بر اساس نوع سایبان مغازه شما می خواهد متفاوت باشد.

  1. قیمت سایبان مغازهمواد

تعجب آور نیست که کیفیت مواد تأثیر عمده ای در قیمت سایبان مغازه داشته باشد. در حالی که سایبان های پارچه ای ارزان تر با برچسب قیمت پایین تر عرضه می شوند ، اما به اندازه سایبان های ضد آب دوام ندارند.

  1. اندازه

قیمت سایبان مغازه بزرگ بیشتر از سایبان های کوچک است زیرا به مواد بیشتر و زمان بیشتری برای نصب نیاز دارند. همانطور که گفته شد ، یک سایبان بزرگ با مواد ارزان قیمت ممکن است هزینه کمتری از سایبان کوچکتر یک مارک معتبر باشد ، گرچه دومی به طور قطع سرمایه گذاری هوشمندانه تری است.

  1. ویژگی های اضافه شده

ویژگی های اضافی به قیمت سایبان مغازه شما می افزاید اما دنیایی از راحتی را باز می کند. ما امکانات و لوازم جانبی دیگری مانند سنسورهای خودکار را که در برابر نور خورشید واکنش نشان می دهند ، محافظ آلومینیومی، کنترل از راه دور و موارد دیگر را ارائه می دهیم.

  • حسگرها

بسیاری از این فناوری ها مانند سنسورهای بادی داخلی ساخته شده اند که باعث می شوند در هنگام سرعت باد بیش از حد بالا ، سایبان جمع شود و در خارج از سایبان ایمن نماند. برخی دیگر از سایبان ها با حسگرهای طراحی شده است که میزان باران را کنترل می کند و اگر احساس کنند باز بودن سایبان خطرناک است ، سایبان را به طور خودکار می بندد.

این گزینه ها معمولاً از گزینه های پیشرفته موتوری بیشتری برخوردار هستند این باعث می شود قیمت سایبان جمع شونده شما افزایش یابد .

  1. تعمیر و نگهداری

سایبان مغازه در معرض بدترین هوا قرار می گیرند، نگهداری منظم هزینه را افزایش می دهد اما می تواند سال ها به طول عمر سایبان جدید شما بیفزاید.

  1. پارچه سایبان مغازه

از آنجا که پارچه مورد استفاده سایبان مغازه با دوام است ، بر این ، پارچه های بادوام می توانند به دکوراسیون محل کار شما بیفزایند. یکی از مزایای انتخاب پارچه های بادوام و متنوع این است که می توانید گزینه های شخصی سازی بی شماری داشته باشید.

به عنوان مثال ، بسته به شکل ، اندازه رنگ و الگوها می توانید چندین گزینه بدست آورید. اگر مغازه شما در مکانی با شرایط آب و هوایی نامساعد واقع شده باشد ، پارچه های بادوام ممکن است بهترین گزینه نباشد. این نوع برای پاسیوی کوچک و بالای پنجره ها ایده آل است.

قیمت سایبان مغازه

  • درمان مقاوم به کپک

اگر نگران هستید که سایبان خود با مشکل رشد کپک مواجه شود ، می توانید آن را با روشی مقاوم در برابر کپک کنید یا پارچه ای را که روی آن آکریلیک قرار دارد ، تهیه کنید.

باید بدانید که امکان درمان هر پارچه وجود ندارد ، بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می دهند به سراغ پارچه های اکریلیک یا پلی استر بروند زیرا رشد کپک را مهار می کنند. در بیشتر موارد انتخاب این گزینه باعث افزایش قیمت سایبان می شود .

  1. رنگ

وقتی سایبان خود را باز می دهید ، برای هر کسی که عبور کند بسیار مشهود و قابل مشاهده است. به همین دلیل رنگ شما بسیار مهم است. به ظاهری که می خواهید ایجاد کنید فکر کنید. اگر می خواهید ظاهری چشمگیر و چشم نواز داشته باشید ، رنگی را انتخاب کنید که با رنگ مغازه شما در تضاد باشد.

همچنین می توانید رنگ پررنگ و روشن مانند نارنجی ، قرمز یا فیروزه ای را انتخاب کنید. برای داشتن ظاهری بسیار ظریف تر ، سعی کنید رنگ را با رنگ تزئینات مغازه خود مطابقت دهید. همچنین می توانید رنگی را انتخاب کنید که نزدیک به رنگ مغازه شما باشد .

  • رنگ متضاد

برخی سایبان ها با رنگ تزئینی متضاد ارائه می شوند تا جذاب تر یا چشم نوازتر شوند. این مورد در سایبان های سنتی بسیار معمول نیست ، اما اگر مایل باشید قیمت سایبان مغازه بیشتری بپردازید ، این رنگ ها را در سایبان های سفارشی خود به کار ببرید. بسته به مارک و ماده ای که انتخاب می کنید ، ممکن است باعث جهش زیاد قیمت شود.

  1. هزینه های نیروی کار

بخشی از پی بردن به قیمت سایبان های مغازه فاکتورگیری در نیروی کار است. ممکن است خودتان نصب و راه اندازی انواع سایبان ها را انجام دهید ، اما گزینه های موتوری یا سفارشی معمولاً به یک متخصص نیاز دارند که این کار را برای شما انجام دهد.

به این اطمینان می دهدند که آن ها به درستی کار می کنند و از تناسب خوبی برخوردار هستند. هزینه نصب با نیروی کار بسته به نوع سایبان شما متفاوت است.

  1. مارک معتبر کیفیت بالا

قیمت سایبان مغازه را از مارک های مختلف دریافت کنید. از آنجا که این انتخاب می تواند یک سرمایه گذاری قابل توجه برای مغازه شما باشد و با طراحی فضای باز به خوبی کار می کند ، شما می خواهید با یک مارک معروف را انتخاب کنید که احتمالاً از مواد با کیفیتی که دوام خواهند داشت استفاده کرده اند.

برخی از آن ها مواد اولیه اساسی دارند در حالی که شرکت های دیگر زمانی از مواد اصلی با کیفیت بالا استفاده می کنند که سایبان شما سفارشی شده باشد. در نتیجه سایبان های مارک معتبر گران قیمت تر از سایبان های متفرقه هستند .

 

قیمت سایبان مغازه بر اساس نوع

وقتی مارک تجاری متناسب با بودجه خود پیدا کردید، گزینه بعدی که بر قیمت سایبان تاثیر می گذارد مدل آن هاست . همانطور که می دانید انواع متفاوتی از سایبان های مغازه بر اساس عملکردشان قرار دارد که این تفاوت باعث افزایش یا کاهش قیمت آن ها می شود.

در ادامه مدل های مختلف سایبان را بر اساس عملکرد به همراه برآورد قیمت آن ها آورده ایم . آن ها شامل موارد زیر هستند:

  • سایبان ثابت

سایبان های فلزی دارای کاستی هایی هستند و کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. در بیشتر موارد ، آن ها از آلومینیوم ساخته شده اند ، اما شما می توانید مدل های مختلف از سایر فلزات را نیز پیدا کنید.

این ماده معمولاً بسیار قویتر از پارچه است و این می تواند ماندگاری بیشتری داشته باشد. گزینه های سفارشی سازی کمتری در دسترس است ، بنابراین این از انعطاف پذیری طراحی شما می کاهد. و در برابر شرایط آب و هوایی مختلف به خوبی مقاومت می کند. این سایبان ها برای فضای بزرگ مانند ورودی فروشگاه ها مناسب هستند.

مزیت اصلی انتخاب این نوع سایبان ارزان بودن آن است. اما آن ها انعطاف پذیر نیستند و در لحظه نصب نمی توانید تنظیم کنید که در صورت بدی آب و هوا مسئله ساز می شوند.

  • سایبان مغازه بازوی تاشو

به ترجیح شما و بر اساس شرایط آب و هوایی می توان آن ها را تا کرد. به طور کلی سایبان های جمع شونده دستی مناسب برای مغازه هستند. نصب به سایبان های ثابت هزینه بیشتری دارند.

  • جمع شدنی مکانیکی یا موتوری

این سایبان ها برای جمع شدن خودکار طراحی شده اند. قیمت این نوع سایبان مغازه از انواع دیگر گران تر است. به عبارتی آن ها پرهزینه ترین سایبان های تجاری بازار هستند.

سایبان ها به صورت پارچه ای یا فلز موجود هستند. در این سایبان می توانید یک دکمه را فشار دهید و در عرض چند ثانیه سایبان موتوری بیرون بیاید یا جمع شود. از طریق برنامه تلفن هوشمند خود می توانید از کنترل از راه دور استفاده کنید و با آن ها را کار کنید.

اگر مغازه شما در مکانی با شرایط آب و هوایی نامشخص واقع شده است ، بهترین انتخاب شما این نوع سایبان است . گرچه سایبان جمع شونده مکانیکی هزینه بیشتری نسبت به سایرین دارد ، اما ارزش آن را دارد.

قیمت سایبان مغازهبر اساس نوع مغازه شما ، سایبان مغازه جنبه مهمی از طراحی ساختمان شما است. همانطور که گفته شد سایبان دارای مزیت های بی شماری است.

به همین دلیل شما باید ظاهر کسب و کار خود را با سایبان ارتقا دهید. اکنون که با فاکتور های تاثیرگذار بر قیمت سایبان مغازه آشنا شده اید وقت آن رسیده که بودجه خود را مشخص کنید و سایبان مناسب را خریداری کنید. برای این کار کافی است با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را در انتخاب سایبان مناسب و مقرون به صرفه راهنمایی کنند .

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *