Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

مستر سایبان نخستین مرکز تولید انواع سایبان

سایبان خودرو ارزان

در زیر یک سایبان خودرو ، ماشین شما در برابر مدفوع پرندگان ، باران و نور خورشید در امان خواهد بود. شما قادر خواهید بود اتومبیل خود را در سایه پارک کنید ، بنابراین در یافتن صندلی های گرم و رانندگی در گرمای متضرر خطر نخواهید کرد، حتی اگر باران ، باد و برف در زمستان و پاییز اولین چیزهایی باشند که به ذهن شما خطور می کند ، نگران نباشید با سایبان خودرو ، در طی سال ماشین شما هیچ ضرری نخواهد دید ، سایبان خودرو بسیار خوب و واقعاً مفید است.

شما می توانید انتخاب کنید که سایبان به خانه متصل شود یا به صورت جداگانه باشد، هر دو راه حل امکان پذیر است. سایبان خودرو همچنین از ماشین شما در برابر باد ، ریزش شاخه ها یا حتی آثاری که در اثر باران  باقی مانده محافظت می کند.

خرید سایبان خودرو ارزان

اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید، قیمت سایبان است ، سایبان ها معمولا گران قیمت هستند اما در مقابل سایبان خودرو ارزان هم وجود داد ، بسته به نیاز خود می توانید آنها را تهیه کنید ،  نکته بعدی نوع سایبان در مقابل تعداد ماشینی است که می خواهید پارک کنید. اندازه سایبان خودرو ، معمولاً از ابعادی استاندارد برخوردار است اما می توانید یک سایبان سفارشی ساخته شده داشته باشید.

وقتی یک سایبان سفارشی درست کنید ، بعداً می توانید با اضافه کردن سیستم های پیشرفته کار خود را راحت تر کنید. به عنوان مثال می توانید سایبانی را انتخاب کنید که سبک آن همان سبک باغ شما باشد و از سیستم کنترل از راه دور بهره ببرید .

انواع سایبان خودرو ارزان

چوب ، آلومینیوم و پارچه پرکاربردترین مواد برای سایبان خودرو هستند که هر کدام مزایا و ضعف های خود را دارد.

سایبان خودرو چوبی

 

کار با چوب آسان است و به راحتی قابل بازسازی است. این ماده طبیعی، زیبایی با لمس روستایی ، ارائه می دهد. البته ، چوب باید تصفیه شود تا کیفیت آن حفظ شود و از آن در برابر حملات مختلف هواشناسی و حشرات محافظت شود.

سایبان خودرو آلومینیومی

برخلاف چوب ، نگهداری آلومینیوم راحت تر است. به لطف قابلیت انعطاف پذیری قادر خواهید بود سایبان را مطابق خواسته های خود تنظیم کنید. با وجود پنل های مختلف در رنگ های مختلف قادر خواهید بود به آن شکل و طرحی دلخواه بدهید.

سایبان خودرو پارچه ای

نگهداری آن بر خلاف دو نوع آلومینیومی و چوب بسیار آسان است و به موارد ویژه ای نیاز ندارد ، طرح ها و رنگ های گوناگون به شما این امکان را می دهند ، تا طرح دلخواه خود را انتخاب کنید .

 

سایبان خودرو ارزان

مزایای سایبان خودرو ارزان

لحظه ای صبر کنید ، شما دقیقا می دانید از چه نوع سایبان خودرو باید استفاده کنید؟ آیا سایبان پارچه ای خوب است؟ زیرا امروزه سایبان های پارچه ای رایج ترین انتخاب سایه برای خودرو در بازار هستند. بنابراین ، ممکن است از وجود سایبان های آلومینیومی اطلاع نداشته باشید. اگر می خواهید سایبان خودرو شما بتواند در برابر همه شرایط آب و هوایی مقاومت کند ، چند دقیقه را صرف خواندن مزایای آن کنید :

  1. با دوام هستند

آنها با دوام هستند، برخلاف سایبان های پارچه ای؛ آنها در باد شدید پاره نمی شوند. علاوه بر این ، آلومینیوم یک فلز سبک و قوی است. به راحتی خورده نمی شود و آسیب نمی بیند. یک سایبان آلومینیومی در همه شرایط آب و هوایی ثابت است ، زیرا ورق های آلومینیوم روی تیرها و مهاربندها پیچ می شوند. بنابراین ، دوام ارائه شده توسط آلومینیوم شکست ناپذیر است.

  1. دفع گرما

اگر فکر می کنید چون آلومینیوم فلز است ، گرما را جذب می کند و محیط را گرم می کند ، بنابراین کمی اطلاعات غلط دارید. سایبان های آلومینیومی دارای لایه های عایق بندی شده هستند ، به این معنی که به جای جذب گرما ، آنها را دفع می کنند. بنابراین خودرو شما در زیر آن خنک خواهد ماند ، درست مانند سایبان های پارچه ای آن را خنک نگه می دارد. با این حال ، ما در اینجا می پذیریم که عایق پارچه بهتر از آلومینیوم است. بنابراین دما ممکن است کمی بالاتر از سایبان های پارچه ای باشد.

  1. نگهداری

نگهداری سایبان های آلومینیومی آسان است. اگر قبلا از سایبان های پارچه ای استفاده کرده اید ، ممکن است از قبل با مسائلی که روبرو هستید آشنا باشید. آفتاب یا باران بیش از حد به راحتی به آنها آسیب می رساند و باعث می شود بیشتر از حد به تعمیرات و نگهداری لازم باشد . همانطور که قبلاً در بالا اشاره کردیم در مورد سایبانهای آلومینیوم اینگونه نیست، آلومینیوم فلز محکمی است، نه آفتاب زیاد می تواند به آن آسیب برساند و نه باران زیاد.

  1. جلوه و زیبایی

سایبان ها نه تنها از خودروی شما در برابر شرایط آب و هوایی محافظت می کنند بلکه به زیبایی خانه شما نیز می افزایند. نصب سایبان ثابت برای خودرو می تواند به ارزیابی خانه شما در زمان فروش مجدد اضافه کند. با در دسترس بودن سبک ها و رنگ های مختلف در سایبان های آلومینیومی ، می توانید به سبک طراحی خانیتان سایبان سفارش دهید. بنابراین سایبان ها نه تنها به تنظیم دما کمک می کنند ، بلکه باعث زیبایی خانه شما می شوند.

سایبان خودرو ارزان

  1. هزینه

سایبان های خودرو ، می توانند گران تمام شوند. با سایبان های پارچه ای ، انتخاب های مختلف پارچه می تواند قیمت را به طرز چشمگیری افزایش دهد. سایبان های فلزی از سایبان های پارچه ای قیمت کمتری دارند و میتوان گفت که سایبان خودرو ارزان قیمتی هستند . سایبان ها گاهی اوقات قیمت کمتری نسبت به گزینه های دیگر دارند. سایبان خودرو فضای کمتری را نسبت به سقف دائمی ایجاد می کند.

 

  1. طول عمر

با مراقبت مناسب ، سایبان های آلومینیومی می توانند 20 سال یا بیشتر دوام بیاورند. با این حال ، در حالی که قاب های فلزی سایبان پارچه ای نیز می توانند 20 سال دوام داشته باشند ، پارچه باید به طور دوره ای تعویض شود. پارچه های مختلف ضمانت های مختلفی ارائه می دهند ، بعضی از روکش های سایبان باید بعد از پنج سال تعویض شوند ، در حالی که ممکن است 10 سال قبل از تعویض دوام داشته باشند. این یک نقطه ضعف است .

یک سایبان خودرو آلومینیومی ارزش افزوده قابل توجهی به خودروی شما می دهد ، با داشتن سایه بان از این نوع ، دیگر نگران اتومبیل یا موتور خود نباشید و فضای زندگی بیشتری کسب کنید.

اگر ماشین دارید و می خواهید آن را با سایبان بپوشانید ، عاقلانه است که به سراغ نوع آلومینیوم بروید. خودروی شما نیاز به محافظت در برابر نیروهای طبیعی دارد و این نوع سایبان همین کار را خواهد کرد.

دیدگاه ها(2)

  1. سلام وقت بخیر لطفاً قیمت بفرمایید برای سایبان آکاردئونی پارکینگ

      • mr-sayeban
      • 1 آذر 1399 در 17:30 ب.ظ

      سلام جناب ممنون از حسن توجه شما. به دلیل نوسانات قیمت لطفا با شماره 09222358009 تماس بگیرید.

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *