Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

مستر سایبان نخستین مرکز تولید انواع سایبان

تولید سایبان برقی

در تولید سایبان برقی ابتدا قطعات با توجه به طراحی نرم افزاری سایبان برقی که در مرحله ی قبل توسط مهندسین صورت گرفته تولید می شود. جنس قطعات در تولید سایبان برقی به پارامترهای زیادی وابسته است. به طور مثال برای تولید سایبان برقی در شمال ایران به قطعاتی متفاوت از تولید سا‌یبان برقی از همان مدل در مرکز ایران نیاز است.

مرحله بعدی تولید سایبان برقی، مونتاژ کلیه قطعات می باشد. قطعات انتخاب شده مناسب سایبان برقی موردنظر توسط مهندسین مجموعه مستر سایبان مونتاژ و یا به یکدیگر جوش داده می شوند و سپس تولید سا‌یبان برقی کامل شده و از هر جهت مورد تست و آزمایش قرار می گیرد.

 

شرکت مستر سایبان با داشتن افراد کارشناس و زبده می تواند تولیدات سایبان برقی را طبق ذوق و سلیقه مشتریان انجام دهند و در زمان مشخص آن را در محل نصب کنند.

همانطور که می دانید تولیدات برقی احتیاج به پروسه و زمان بیشتری دارد مثلا نسبت به سایبان های چتری،سایبان تبلیغاتی و …مدت زمان بیشتری مصرف می کند تا در محل نصب شود.

مرحله تولید سایبان برقی

اندازه گیری در تولید سایبان برقی

شرکت مستر سایبان به وسیله مهندسین ماهر به اندازه گیری با اپلیکیشن های تخصصی پرداخته و بهترین جای مورد نظر را برای سایبان برقی انتخاب می کنند.

انتخاب قطعات در تولید سایبان برقی

در این مرحله به سراغ قطعات سایبان برقی می رویم به صورت نمونه برای سایبان پارکینگ به سراغ بنا آهنی میرویم و یا این که برای سایبان برقی در بالکن کوچک بنا آلومینیومی را بکار می بریم و در این مرحله نوع و قدرت موتور سایبان برقی حائز اهمیت است.

مرحله سوم تولید سایبان برقی

در این مرحله مونتاژ قطعات است که بوسیله مهندسین گروه مستر سایبان مونتاژ و یا این که به یکدیگر جوش داده می شوند و آن گاه برای آزمایش و تست قرار می گیرد که نقصی نداشته باشد.

امکانات در تولید سا‌یبان برقی

امروزه سایبان های برقی در مقایسه با سایبان های ثابت طرفداران زیادی دارد.چون به جهت نصب موتور الکتریکی بر روی سایبان به راحتی باز و بسته می شود و بدون استفاده از نیروی دست انجام می شود . همینطور امکانات دیگری را هم می توان بر روی سایبان برقی اضافه کرد مثل سیستم های سرمایشی و گرمایشی یا سیستم صوتی و تصویری و نورپردازی که همه این ها ارزش بسیار بالایی دارد.

اجرای سا‌یبان برقی

گروه مستر سایبان با کادری ماهرو کارشناس،انواع سایبان ها را تولید(سایبان چتری،سایبان تبلیغاتی،سایبان دو طرفه،سایبان بازویی)را با کیفیت عالی برای مشتریان عزیز تهیه و نصب کرده است و بهترین عملکرد با کیفیت عالی را به مشتریان ارائه می دهد . همینطور این شرکت با استفاده از نیروهای جوان نظارت جدیدترین متدها را به عهده دارد و از امکانات روز برخوردار است.کارشناسان کمپانی مستر سایبان از مرحله مشورت تا مرحله نیاز شما و تولید کنار شما خواهند بود.

تولید عمده سا‌یبان برقی

تیم کارشناسان مستر سایبان به طور اصولی و تخصصی با مهارت کامل تولید سایبان برقی را انجام می دهند و این مجموعه فنی مهندسی با رعایت همگی نکات در موضوع تولید سایبان برقی بهترین تولیدات عمده را به مشتریان عرضه می کند.

تولید سا‌یبان برقی ارزان قیمت

این تیم اعلام می کند که ارزانترین قیمت بازار را به مشتریان خود پیشنهاد می دهد و این شرکت دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت معدن و صنعت و تجارت را می باشد وهم چنین تولید سایبان برقی مطمئن را به مشتریان خویش در راستای تامین آسایش و جلب رضایت می دهد.

تولید انواع سایبان برقی

سایبان برقی دو طرفه

این سایبان از آلومینیوم درست شده است که بسیار سبک‌ است و به علت ماندگاری و دوام طرفداران بسیاری دارد.

سایبان برقی آفرود

این سایبان مناسب سفر و به راحتی باز و بسته می شود و جزو انواع سایبان های برقی فول باکس می باشد.

سایبان برقی چند کاره

این سایبان کاربردهای مختلفی دارد و علاقه مندان خاص خود را دارد.

کاربرد این سایبان ها مختلف است  و در جاهای مختلفی از آنها استفاده می شود مثلا در سفر ،رستوران ها و کافه ها از آن استفاده و هر کدام ویژگی خاصی دارند که بستگی به نوع و نیاز و محیط مشتری انتخاب میشوند.

گاهی اوقات ممکن است که سایبان برقی شما خراب شده مثلا موتور آن کار نمی کند یا پارچه آن خراب شده و احتیاج به یک پارچه تمیز و نو داشته باشد و شما باید آن را درست و تعمیر کنید .

برای تعمیر سایبان برقی حتما باید از شرکتی که کارشناسان وارد و کاربلد داشته باشد استفاده کنید و با توجه به سلیقه شما سایبان را نو و درست کنند در این زمینه شما می توانید با کارشناسان خبره ما تماس بگیرید و از آنها مشاوره بگیرید تا بهترین سایبان برقی را داشته باشید.

نقش پارچه در سایبان برقی

همه ما میدانیم که پارچه نقش بسیار مهمی در سایبان برقی دارد.اگر در آب و هوای گرم و خشک زندگی میکنید پارچه ای که برای سایبان قابل استفاده می باشد حتما باید از پنبه باشد و اگر در ناحیه آب و هوای مرطوب و بارانی زندگی میکنید جنس پارچه حتما باید برزنتی باشد واین مورد اهمیت بسیار بالایی دارد پس به شرکت مربوطه از محل زندگی خوداطلاعات کافی را باید بدهید تا بتواند پارچه درستی برای سایبان برقی شما انتخاب کند.

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *