Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

مستر سایبان نخستین مرکز تولید انواع سایبان

فروش سایبان بازویی

فروش سایبان بازویی

فروش سایبان بازویی ترکیبی کامل از فرم و عملکرد را در اختیار شما قرار می دهد ، این سایبان های جمع شونده بازویی از طراحی پیشرفته و بالاترین کیفیت مواد بهره می برند ، تا به صاحبان خود کمک کنند از فضای بیرونی خود نهایت استفاده را ببرند.

سایبان بازویی محافظی قابل اطمینان در برابر آفتاب و باران های سبک است، هنگام جمع شدن ، کاملاً با معماری ادغام می شود بدون اینکه خطوط زیبایی تمیز خانه ، را به خطر بیندازد. سایبان بازویی با محفظه کاست ضد آب ، سیستم موتوری قابل اعتماد و پارچه هایی با کیفیت بالا ، مزایای طولانی مدتی را فراهم می کند.

 

انواع  فروش سایبان بازویی

  1. سایبان بازوی تاشو

تعجب آور نیست که سایبان بازویی بسیار محبوب است زیرا : کنترل آن آسان است ، فضای کمی را اشغال می کند و نسبتاً کم هزینه است . استفاده از برخی از سایبان ها دشوارتر است ، اما این عیب را دارد که به حد زیادی نمی تواند سایه ایجاد  کند.  با استفاده از این سیستم ، پارچه روی رول پیچیده می شود و توسط بازوهای مفصلی جمع می شود . در قسمت جلویی یک تخته پایدار و یک والان تزئینی وجود دارد.

باز کردن سایه بان یا به صورت دستی با استفاده از لنگ و یا به صورت الکتریکی از طریق موتور انجام می شود. سایبان های بازویی بی نهایت قابل تنظیم هستند . این سیستم بطور دائمی به دیوار متصل است ، و معمولاً بالای پنجره و درب شیشه ای نصب می شود.

  1. سایبان کاست

سایبان کاست یکی از انواع فروش سایبان بازویی است. این رول در یک کاست پایدار یا نیم کاست قرار دارد که از پارچه محافظت می کند زیرا در برابر گرد و خاک ، رطوبت و آسیب مکانیکی محافظت می شود. هر نوع سایبان در برابر آفتاب که در فضای باز نصب می شود ، بهتر است به چنین کاستی مجهز باشد که باعث افزایش طول عمر سایبان می شود.

  1. سایبان بازوی چرخشی عملی با زاویه افتادن دوم

یک سایبان بازوی لولایی دارای زاویه تمایل، منظم و نسبتاً مسطح است ، به طوری که آب می تواند به جلو سایبان جریان یابد و به زمین بریزد . یک گزینه دیگر استفاده از سایبان با دو بازوی تاشو پشت سر هم است که زاویه افت تندتری را ایجاد می کند. این نوع سایبان نه تنها خوب به نظر می رسد ، بلکه در برابر نور زاویه دار خورشید نیز محافظت بهتری دارد.

فروش سایبان بازویی

  1. سایبان ایستاده: سایه و محافظت برای مناطق بزرگ

طول احتمالی این سایبان محدود است و همچنین نیاز به نصب بر دیوار دارد. بنابراین اگر می خواهید یک منطقه بزرگ را سایه بزنید و همچنین بخواهید از آن در برابر نم نم باران محافظت کنید ، بهتر است از یک سایبان(فروش سایبان بازویی) مستقل استفاده کنید ، که می توان آن را مستقل نصب کرد تا مناطق دیگر ساختمان نیز از سایبان استفاده کنند.

براکت های این سایبان را می توان محکم در زمین لنگر انداخت که از بازوهای بیرون زده از صفحات بوم باز نشده پشتیبانی می کنند. اکثر سایبان های مستقل دارای کاست های محکمی هستند که سایه را از آفتاب کاملاً ایمن نگه می دارند. برای سایه زدن به خصوص مناطق بزرگ ، به عنوان مثال در یک کافه خیابانی ، کافی است چندین سایبان مستقل در کنار یکدیگر قرار دهید.

  1. سایبان بازوی افتاده

این سایبان از شیشه­ ی پنجره ها در برابر تابش خورشید محافظت می کند، تا پیش از این ، همه چیز در مورد محافظت از منطقه ای در برابر خورشید بود تا بتوانید بیرون در تراس یا بالکن راحت بنشینید یا دراز بکشید.

پنجره ها و درهای شیشه ای متصل به آنها نیز سایه زیادی پیدا می کنند ، اما سایه بان هدفمند سایبانی است که از شیشه ها محافظت کند، در این نوع سایبان پارچه افتاده از یک زاویه خارج می شود.

منسوجات مورد استفاده از شفافیت خاصی برخوردار هستند و بنابراین بدون انسداد کامل نور ، از تابش خیره کننده محافظت موثر می کنند. این نوع از سایبان های بازویی نه تنها در نمای شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرند ، بلکه به عنوان محافظ در برابر آفتاب و محرمانگی تراس های پوشیده استفاده می شوند.

  1. سایبان عمودی

یک نوع مهم از سایبان بازویی است، یک پرده عمودی که به صورت عمودی در حال سقوط است ، این به عنوان نوعی پرده خارجی برای سطوح شیشه ای با قالب های مختلف عمل می کند. سایبان های عمودی نه تنها از حرارت ، محافظت می کنند بلکه به عنوان محافظ در برابر باران و باد نیز عمل می کنند.

علاوه بر این ، پرده های حریم شخصی با قابلیت افزایش جانبی در بازار وجود دارد که ، هنگامی که مستقر می شوند ، به عنوان یک حصار مات بالا ، عمل می کنند. علاوه بر بالکن و تراس ، آلاچیق ها نیز ترجیحاً به این نوع سایبان مجهز هستند.

  1. فروش سایبان بازوییسایبان افقی به عنوان محافظ افقی در برابر آفتاب

همتای سایبان عمودی سایبان افقی است که به ویژه در سقف ایوان ها استفاده می شود. اما سقف های تراس دار نیز از این اثر سایه زنی بهره می برند که می توان آن را با لمس یک دکمه به طور مداوم تنظیم کرد. بنابراین ترکیب مناسب نور و گرما از بالا به وجود می آید، مدل های ساده تر به طور دائمی نصب می شوند و در فصل گرما نوعی سقف پارچه ای محافظ را تشکیل می دهند. در زمستان ، آنها معمولاً بسته می شوند  .

نصب سایبان بازویی

سایبان ها به طور کلی وزنی دارند که نباید دست کم گرفت و باید به خوبی روی دیوار ، سقف یا کف لنگر بی اندازند. بنابراین ، توصیه می شود از براکت ها و لنگرها با مقاومت بالا برای نصب دیوار و سقف یا از ملات تزریق برای بارهای سنگین استفاده کنید.

خرید سایبان بازویی

هنگام خرید سایبان بازویی خود ، به مقاومت در برابر زنگ زدگی قطعات فلزی توجه ویژه ای داشته باشید ، محصولات ارزان قیمت به دلیل خوردگی می توانند به سرعت نقص اولیه را نشان دهند. برای راحتی بیشتر می توانید از یک سایبان بازوی مفصلی با یک موتور رادیو کنترل استفاده کنید. با کنترل از راه دور می توانید سایبان خود را کنترل یا برنامه ریزی کنید.

قیمت سایبان بازویی

همانطور که مشاهده می کنید ، تعداد زیادی از طرح های مختلف سایبان بازویی وجود دارد ، از جمله درجه بندی های مختلف از مدل پایه ساده گرفته تا نسخه لوکس آن ها وجود دارد، بسته به انتخاب شما قیمت های متفاوتی وجود دارد ، سایبان بزرگتر مطمئناً با دوام تر است.

به عنوان مثال یک سایبان نیم کاست با موتور الکتریکی ، از سایبان بازویی افتاده گران قیمت تر هست. با چنین محصول لوکسی ، مطمئناً می توانید انتظار یک کنترل از راه دور رادیویی ، مقاومت نسبتاً زیاد در برابر وزش باد ، ضد آب بودن ، محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش ، لنگ برای انجام کارهای اضطراری و قطعات محکم آلومینیوم را داشته باشید.

فروش سایبان بازویی

سایبان بازویی ، یک راه حل بسیار معمول برای ایجاد سایه  است. سایبان های بازویی از مد نمی افتند. به لطف جدیدترین مدل ها و فن آوری ها ، سایبان مناسب خانه خود را انتخاب می کنید. از نظر عملکرد و سبک ، امکانات نیز بی پایان هستند. در اینجا به طور خلاصه تمام مزایا ذکر شده است.

مزایای سایبان بازویی
  1. تأمین سایه

البته عملکرد اصلی سایبان ایجاد مکانی خنک است که بتوانید در روزهای آفتابی از باغ یا تراس خود لذت ببرید. سایبان بازویی علاوه بر سایه ای که ایجاد می کند ، مزایای دیگری نیز دارد. سایبان با بازوهای مفصلی بر روی نما نصب شده است، با استفاده از دو بازو از جعبه خود به صورت افقی باز می شود و نصب و جمع شدن آسان ، سایبان به شما امکان می دهد در روزهای آفتابی در برابر آفتاب از خود محافظت کنید ، در حالی که در ماه های سرد تأمین نور و گرما را حفظ می کنید.

علاوه بر این ، بازوانش کاملاً در صندوق جعبه جمع می شوند. بنابراین خانه شما تمام زرق و برق خود را حفظ می کند.

  1. تجربه در مقابل تابع

فروش سایبان بازویی شما را در برابر نور خورشید در خارج و داخل محافظت می کند ، بعلاوه این امکان را به شما می دهد تا با آرامش کامل از روزهای گرم و دلنشین تابستان لذت ببرید. امروزه ، از سایبان بیشتر به عنوان وسعت خانه استفاده می شود.

شما واقعاً می توانید عملکردهای مختلفی به سایبان یا فضای بیرونی خود بدهید: یک اتاق نشیمن مناسب برای استراحت ، یک اتاق ناهار خوری ، یک مکان کباب پز یا یک آشپزخانه در فضای باز ایجاد کنید. برای سهولت استفاده شما می توانید ، سایبان های بازویی را از راه دور، از طریق کنترل از راه دور یا تلفن هوشمند خود کنترل کنید .

  1. کاملاً متناسب با سبک و خانه شما قابل تنظیم است

هرکسی که فکر کند سایبان های بازویی از مد افتاده اند ، اشتباه می کند. به لطف فناوری های جدید ، فروش سایبان بازویی  شما کاملاً با خانه شما سازگار است. با وجود تنوع های مختلف در این سایبان  ، نوع سازگار با هر خانه ای وجو دارد به عنوان مثال ، شما مدل گرد یا مدل مربع و براق را ترجیح می دهید، علاوه بر این ، می توانید رنگ آن را متناسب با پنجره های خود تنظیم کنید.

شما در انتخاب پارچه نیز آزاد هستید: بین رنگهای مختلف و انواع مختلف پارچه ها انتخاب های بی پایان وجود دارد. در آخر ، می توانید سایبان خود را به نور LED ، بخاری یا والان مجهز کنید تا نور خورشید را بیشتر دفع کند.

فروش سایبان بازویی

  1. محافظت در برابر اشعه فرا بنفش

سایبان بازویی محافظت بیشتری در برابر اشعه UV دارد. برای کسانی که نگران قرار گرفتن در معرض آفتاب هستند ، این نوع سایبان مناسب است ، برای افرادی که بودجه محدودی دارند و هنوز هم می خواهند بدون خرید ماده ای خاص ، از اشعه ماورا بنفش سایبان خود را به حداکثر برسانند ، آنها باید یک بوم سنگین به رنگ تیره انتخاب کنند.

  1. از آوار محافظت می کند

اگرچه سایبان از شاخه های درخت بزرگ یا تگرگ محافظت نمی کند ، اما برگ ها و سایر بقایای کوچک به راحتی منحرف می شوند. اگر دوست دارید در تراس یا بالکن خود سرگرم شوید یا اگر می خواهید به طور منظم بیرون غذا بخورید ، خرید این نوع سایبان بسیار پسندیده است. با این حال ، برای افزایش عمر سایبان ، باید بقایای جمع شده روی آن را بردارید تا از پوسیدگی و پاره شدن آن جلوگیری کند.

  1. درباره باران

سایبان های بازویی، منطقه را از باران محافظت می کنند. بوم های سنتی فقط در برابر دوش های سبک مقاومت می کنند ، در حالی در این نوع از سایبان ها که برآمدگی های مخصوص طراحی شده در برابر بارندگی شدید مقاومت می کنند. به دلیل خاصیت سایبان ها ، آنها به سرعت خشک می شوند و در هنگام بارش بهاره گاه به گاه نیازی به نگهداری ویژه ندارند.

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *