Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

مستر سایبان نخستین مرکز تولید انواع سایبان

فروش سایبان اتوماتیک

مستر سایبان اقدام به فروش سایبان اتوماتیک در سراسر کشور عزیزمان ایران می نماید.

آیا به دنبال خرید سایبان اتوماتیک برای خانه یا محل کار خود هستید؟ در این صورت ، یکی از نگرانی های اصلی شما احتمالاً در مورد قیمت سایبان های اتوماتیک است، در حالی که عوامل مختلفی در قیمت فروش سایبان اتوماتیک موثر است . با وجود تنوع در انتخاب ، قیمت سایبان اتوماتیک می تواند به شدت متفاوت باشد. هزینه این نوع سایبان با توجه به عوامل زیر متفاوت است :

  • اندازه
  • پارچه ها
  • قاب
  • موتورها
  • حسگرها
  • کنترل از راه دور
  • تایمرها
  • براکت های سقف

مزایا سایه بان اتوماتیک

  1. صورتحساب های خنک کننده را در خانه کاهش می دهد

این سایبان  نور مستقیم خورشید را محدود می کند و بنابراین به شما در صرفه جویی در هزینه های انرژی کمک می کند. داشتن سایبان می تواند صورتحساب قبض های شما را در طول تابستان 20٪ کاهش دهد. سایبان ها همچنین می توانند خارج از منزل شما را در تابستان سایه ایجاد کنند تا برای بهره وری انرژی خنک تر شود.

  1. از مبلمان و کف از آسیب های ناشی از آفتاب در داخل خانه محافظت می کند.

نصب سایبان اتوماتیک می تواند از فضای داخلی و خارجی شما در برابر آب و هوا محافظت کرده و با جلوگیری از قرار گرفتن در معرض مستقیم آفتاب ، برف و بارندگی که می تواند باعث خرابی و تغییر رنگ شود ، طول عمر مبلمان فضای باز را افزایش می دهد. سایبان ها همچنین می توانند از ورود اشعه ماورا UV بنفش از طریق پنجره ها به مبلمان داخلی یا کف پوش شما که ممکن است در معرض آسیب باشد ، جلوگیری کنند.

  1. خانه را در زمستان گرم می کند

در طول زمستان می توانید سایبان اتوماتیک خود را بسته نگه دارید تا نور خورشید در داخل خانه بیشتر شود. این به افزایش دمای داخل خانه و پایین نگه داشتن قبض وسایل گرمایشی کمک می کند.

  1. دمای هوا را در فضای بیرون کاهش می دهد

در تابستان ، ممکن است بخواهید دوستانتان را دعوت کنید یا اجازه دهید بچه هایتان در فضای باز بازی کنند ، اما نگران تأثیرات طولانی مدت آنان در معرض آفتاب هستید، افزودن سایبان اتوماتیک به فضای بیرونی شما می تواند 20 درجه با کاهش دما و مانع شدن در برابر اشعه های ماورا بنفش به افزایش راحتی شما کمک کند. شما می توانید از هوای گرم یا روزهای بارانی تحت حفاظت از سایبان لذت ببرید و این یک فضای کاملا جدید برای زندگی در فضای باز است.

فروش سایبان اتوماتیک

طول عمر فروش سایبان اتوماتیک

بیشتر سایبان های جمع شونده دارای ماندگاری چشمگیری نیز هستند. انتظار می رود که متداول ترین پارچه های اکریلیک بسته به استفاده و قرار گرفتن در معرض عناصر آب و هوایی ، 10 تا 12 سال دوام داشته باشند، درپوش های انتهایی در سایبان باعث افزایش عمر پارچه می شود. علاوه بر این ، شما می توانید به جای قطعات مکانیکی سایبان ، پارچه را تغییر دهید. هزینه تعویض پارچه تقریباً 1/3 هزینه تعویض سایبان کامل است.

آیا سایبان اتوماتیک ارزش خرید دارد ؟

فروش سایبان اتوماتیک به هیچ وجه گران ترین سرمایه گذاری نیست که می توانید در خانه خود انجام دهید ، اما این نگرانی همیشه وجود دارد که شاید چیزی که خریداری می کنید نسبت به قیمت ارزش زیادی نداشته باشد، در اینجا چند مورد وجود دارد تا به شما ثابت شود که خرید سایبان اتوماتیک ارزش دارد :

  1. گسترش اندازه خانه شما

اگرچه ممکن است کمی دور از ذهن به نظر برسد ، اما ماههای تابستان را در نظر بگیرید، اگر یک تراس یا بالکن دارید ، تا زمانی که آفتاب به شدت به آن می تابد ، اساساً نمیتوانید از آن استفاده کنید و البته روزی بارانی را در نظر بگیرید که باز هم نمی‌توانید از تراس خود استفاده کنید ، سایبان اتوماتیک با ایجاد سایه و پناه برای کل تراس یا بالکن شما ، از شما در برابر آفتاب و باران محافظت می کند. در این زمان شما در واقع یک اتاق نشیمن دوم و در فضای باز خواهید داشت و فضای قابل استفاده و مناسبی در خانه دارید.

  1. کاهش قبض ها

هنگامی که به ماه های تابستان می رسیم ​​، انرژی مصرفی در بیشتر خانه ها و تهویه هوا بیشتر می شود . نصب یک سایبان اتوماتیک با ایجاد سایه و محدود کردن میزان نور خورشید که به خانه شما به طور طبیعی خانه را خنک می کند و باعث می شود واحد تهویه مطبوع یا مرکزی شما از انرژی کمتری برای انجام کار خود استفاده کند. البته ممکن است مواقعی پیش بیاید که واقعاً بخواهید آفتاب خانه شما را کمی گرم کند، به عنوان مثال در زمان زمستان ، هنگامی که فصل سردتر فرا می رسد ، شما می توانید سایبان خود را جمع کنید، و به خورشید اجازه دهید هزینه های گرمایش خانه را کمی سبک تر کند .

 

بین صرفه جویی در مصرف انرژی ، طول عمر طولانی و مزایای کیفیت زندگی که سایبان های اتوماتیک می توانند ایجاد کنند ، به راحتی می توان گفت که ارزش هزینه کردن را دارند. البته در نهایت ارزش به صورت ذهنی است ، اما اگر دوست دارید در تابستان پول پس انداز کنید و اوقات خوبی را سپری کنید ، به نظر می رسد سایبان اتوماتیک یک انتخاب خوب است .

فروش سایبان اتوماتیک

سایبان اتوماتیک در مقابل سایبان دستی

هر دو سبک را می توانید تقریباً در هر جایی نصب کنید و هزینه هر کدام می تواند بسته به ابعاد و نوع آن ها بسیار متفاوت باشد. در ادامه مواردی آورده شده است که به شما کمک می کند تا هنگام تصمیم گیری بین سایبان اتوماتیک یا دستی راحت تر بتوانید انتخاب کنید.

 

تفاوت بین سایبان اتوماتیک و دستی

تفاوت آشکار این دو سایبان در این واقعیت است که یکی باید با دست بالا و پایین می شود و دیگری از موتور استفاده می کند . برای بالا و پایین آوردن سایبان ، هر دو نوع از سیستم وینچ و قرقره استفاده می کنند. پارچه های مشابه حتی بدون در نظر گرفتن نوع سایبان شما استفاده می شود. جنس این پارچه ها یا یک پارچه داکت قوی یا وینیل خواهند بود. قاب های سایبان های اتوماتیک و دستی نیز از وینیل ، پلاستیک یا فلز تشکیل شده و بسیار سفت و سخت هستند.

تنها تفاوت واقعی بین دو نوع سایبان در نحوه پایین و بالا آمدن آنهاست. سایبان دستی از میل لنگی استفاده می کنید که آن را روی پیچ و مهره قرار می دهید. هنگامی که لنگ در محل قرار گرفت ، می توانید از آن برای بالا و پایین بردن قطعات متحرک استفاده کنید. در مدل بازویی برای پایین آوردن و بالا بردن سایبان از یک دکمه ، کلید یا کنترل از راه دور استفاده می شود .

قیمت فروش سایبان اتوماتیک و دستی

هزینه سایبان می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. قیمت سایبان های اتوماتیک بیشتر از سایبان دستی است. البته در سایبان اتوماتیک ، با توجه به اندازه و سبک سایبان که می خواهید خریداری کنید، باز هم قیمت ها متفاوت  هستند . اندازه سایه ایجاد شده در سایبان های دستی که دو برابر سایبان های موتوری است ، بیشتر از سایبان های اتوماتیک برای مکان های کوچکتر استفاده می شوند . همچنین انتخاب پارچه هزینه سایبان را تغییر می دهد.

برای پوشاندن قاب ها می توانید از پارچه داکت یا وینیل استفاده کنید. با هزینه اضافی می توانید به پارچه حفاظت از هوا را اضافه کنید. تمیز کردن سایبان های وینیل به راحتی انجام می شود و پارچه داکت ، اگرچه بسیار سفت و محکم است ، اما راحتتر از وینیل پاره می شود. همچنین می تواند لک شود و سریعتر فرسوده شود. هرچه مواد در برابر عناصر سخت تر باشند هزینه سایبان گران تر می شود.

قابلیت بروزرسانی

در برخی موارد ممکن است بلافاصله پول کافی برای تهیه یک سایبان گران قیمت نداشته باشید. این ممکن است سایبان اتوماتیک را از محدوده بودجه شما خارج کند. به احتمال زیاد سایبان دستی وجود دارد که متناسب با نیازهای شما باشد، نگران نباشید شما می توانید هر زمانی که بودجه کافی داشتید سایبان خود را ارتقا دهید این امکان با سایبان دستی وجود دارد که می توانید آنها را به سایبان های اتوماتیک یا جمع شونده تبدیل کنید ، سایبان دستی به شما امکان می دهد کیت هایی را نصب کنید که نصب آنها نسبتاً آسان باشد و می توانند سایبان های دستی را به سایبان اتوماتیک تبدیل کنند.

ماندگاری سایبان اتوماتیک و دستی

سایبان های دستی و بازویی هر دو از مواد مشابهی مانند قاب های وینیل فلزی یا سفت و سخت ، چرخ دنده های فلزی و یا سایبان های وینیل یا پارچه ای ساخته شده اند. سایبان های دستی از نظر دوام از سایبان های اتوماتیک پیشی می گیرند زیرا سیم های زنگ زده یا خراب شدن قرقره ها ندارند.

سایبان اتوماتیک نهایت قابلیت استفاده را دارد. این سایبان به صاحبان خانه و مهمانانشان این امکان را می دهد تا بدون ایجاد یک ساختار دائمی ، از پاسیوی خود با خیال راحت لذت ببرند. در فضای باز ، سایبان مانعی در برابر تابش خیره کننده و مخرب مستقیم خورشید ایجاد می کند. در داخل ، از گرمای ناخواسته ای که از طریق پنجره های شما وارد خانه می شود جلوگیری می کند.

سایبان اتوماتیک چگونه کار می کند ؟

محبوب ترین سیستم سایبان دستی است که از یک میل لنگ دستی جداشونده استفاده می کند ، اما برخی از صاحبان خانه ها انتخاب می کنند که یک موتور لوله ای نصب کنند. موتور سایبان گزینه اضافی سنسور خورشید و باد را فراهم می کند که به طور خودکار سایبان را کار می اندازند. یک سنسور سایبان را قادر می سازد تا نور خورشید را تشخیص داده و تا جایی که مورد نظر است بدون تلاش صاحب خانه باز شود. خورشید غروب می کند و سایبان به طور خودکار با خیال راحت جمع می شود.

 

نگهداری سایبان اتوماتیک

این نوع سایبان ها در واقع بدون تعمیر و نگهداری هستند. شما می توانید، به راحتی قاب و پارچه را یک بار در سال با آب و صابون ملایم بشویید، فضله پرندگان باید بلافاصله از پارچه پاک شود.

فروش سایبان بازویی

سایبان اتوماتیک چه میزان باد و باران را تحمل می کند؟

این نوع سایبان ها برای محافظت در برابر آفتاب و برای باد با سرعت متوسط (بسته به اندازه سایبان) طراحی شده است. به طور کلی توصیه می شود که اگر از نشستن زیر آن راحت نیستید ، سایبان جمع شود. به عبارت دیگر ، اگر نشستن شما در زیر سایبان راحت نباشد و باد برای شما شدید باشد ، برای سایبان نیز ناراحت کننده است و باید آن را جمع کنید .

اگر پارچه به اندازه کافی در برابر آب مقاوم است، و در برابر باران کم مشکل زیادی نخواهد داشت. با این حال ، سایبان، سایبان آفتاب است و نباید انتظار داشت که از باران شدید یا برف های شدید محافظت کند. حتما سنسورهای قابل تنظیم  آفتاب و باد را در نظر بگیرید تا در صورت لزوم به طور خودکار سایبان را گسترش داده و جمع کند.

آیا نصب سایبان اتوماتیک دشوار است یا به خانه آسیب می زند؟

از پیچ و مهره هایی که برای محکم نگه داشتن براکت های نصب شده استفاده می شود ، سوراخ هایی ایجاد خواهد شد ، اما در دیوارهای خانگی نوع معمولی ، هیچ گونه تغییر اساسی لازم نیست.

شرکت سایبان سازی ایرانیان خط تولید فروش سایبان اتوماتیک  خود را برای سایبان مغازه،سایبان خودرو،سایبان تبلیغاتی و… راه اندازی کرده است. برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت ها و دیدن نمونه کار لطفا از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *