Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

مستر سایبان نخستین مرکز تولید انواع سایبان

نحوه نصب سایبان برقی

نحوه نصب سایبان برقی چگونه است؟ یکی از بهترین قسمت های سایبان برقی نحوه نصب سایبان برقی است. ما در این مقاله می خواهیم آموزش نحوه نصب سایبان برقی را برای شما ارائه دهیم.

 نصب سایبان

اولین قدم هنگام نحوه نصب سایبان برقی این است که سایبان برای نصب داشته باشید. اگر سایبان برای نصب ندارید می توانید یک کیت سایبان خریداری کنید که بیشتر قطعات مورد نیاز شما را به همراه خواهد داشت یا می توانید قطعات را جداگانه خریداری کنید. در بیشتر موارد توصیه می کنیم که کیت سایبان را خریداری کنید تا از مشکل جمع کردن جلوگیری کنید. اگر بخواهید اندازه یا رنگ دلخواه داشته باشید ممکن است بخواهید قطعات را جداگانه بخرید. کیت سایبان در اندازه ها و رنگ های محبوب-16 فوت، 18 فوت و 20 فوت، با سایه بان های مشکی یا سفید موجود می باشد.

نصب سایبان برقیبرای اطلاع داشتن از کاربرد سایبان برقی با ما همراه باشید.

قطعات سایبان برقی

بازوی بیرونی

بازوی داخلی

بازوی پیچ

لوله غلتکی

سایبان

براکت دیواری

مدل های لنگ دستی نیز شامل یک میل لنگ می باشد.

شما باید یک اکستروژن سایبان خریداری کنید که جداگانه فروخته می شود. توضیحات محصول را برای کیت خود بررسی کنید تا تعیین کنید که به کدام قطعه نیاز دارید.

خرید کیت های مالکیت

سر درایو سایبان

نکات لازم جهت خرید سایبان برقی

اگر قطعات سایبان برقی را به صورت جداگانه خریداری کنید به موارد زیر نیاز دارید:

کیت غلتک و پارچه

هد هد

بازوهای دستی یا قدرتمند

اکستروژن ریل سایبان

سر بیکار (فقط سایبان دستی)

بند کش (دستی، فقط سایه بان های سبک)

اکستروژن سایبان شما باید برابر طول سایبان، اندازه گیری مرکز بازو تا مرکز بازو، به علاوه چند اینچ اضافی باشد. این به منظور حمایت از کشش روی مواد سایبان ضروری است. طول ریل مورد نیاز بر اساس مدل سایبان متفاوت است. برای تعیین طول مورد نیاز در مسیر نحوه نصب سایبان برقی، توضیحات محصول یا دستورالعمل را مطالعه نمایید.

بخش عمده ای از خرید کیت سایبان یا قطعات این است که تصمیم بگیرید کدام نوع سایبان را می خواهید نصب کنید. چهار سبک سایبان اصلی موجود است از جمله سبک کشش که در آن بند را برای بازکردن سایبان می کشید، میل لنگ دستی که در آن میله ای را برای باز کردن سایبان می چرخانید، سیم دار که دارای موتور هستند و باید سیم کشی شده باشند و باتری که دارای موتور هستند و نیازی به سیم کشی ندارند. بنابراین کدام را باید انتخاب کنید؟ پاسخ به ترجیحات شخصی و بودجه شما بستگی دارد.

مزایای سایبان برقی

سایبان های برقی را می توان با فشردن یک دکمه باز یا عقب کشید. برخی حتی هنگامی که بادهای شدید را تشخیص می دهند به طور خودکار عقب می روند. بنابراین هنگامی که احساس می کنید نسیم بالا می آید مجبور نیستید برای عقب کشیدن آن تلاش کنید.

معایب سایبان برقی

یک سایبان برقی فقط در صورت داشتن قدرت کاربرد دارد. سایبان های برقی در صورت قطع برق همراه با لغو دستی هستند اما این واقعا هدف را شکست می دهد. سایبان های برقی معمولا در بادهای قوی محکم نیستند. آنها همچنین هزینه بیشتری دارند اگرچه گاهی اوقات این فاصله قیمت نسبتا کم است. نحوه نصب سایبان برقی ممکن است سخت باشد اگرچه مدل های باتری نیاز به سیم کشی را برطرف می کنند.

در ادامه می خواهیم در مورد سایبان دستی که قبل از سایبان برقی مرسوم بوده است سخن بگوییم تا شما بهتر بتوانید تفاوت بین این دو سایبان را حس کنید.

سایبان دستی

اگر در جهت نحوه نصب سایبان برقی از سایبان دستی استفاده می کنید، توصیه می کنیم با سایه بان جدیدتر و با دست به جای مدل کششی بروید. این سایبان ها با استفاده از میله ای که به سر درایو متصل می شود باز می شود و برای گسترش، عقب بردن سایبان چرخانده می شود.

مزایای سایبان های دستی به راحتی تنظیم می شوند و معمولا کمی محکم تر از همتایان قدرتمند خود هستند. آنها همچنین صرف نظر از هر چیزی کار می کنند برای باز یا بسته کردن آنها نیازی به منبع تغذیه ندارید. این سایبان ها از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه تر هستند، بنابراین اگر سایبان خود را با بودجه مناسب تعمیر می کنید، مدل های دستی با دستگیره یک انتخاب عالی است.

معایب سایبان های دستی

سایبان های دستی به اندازه سایبان های برقی راحت و آسان باز نمی شوند. با این حال با پیشرفت های جدید در طراحی سایبان برقی استفاده از سایه بان های دستی بسیار آسان تر شده است.

 

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *