Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

مستر سایبان نخستین مرکز تولید انواع سایبان

امروزه سایبان ها یکی از وسایل ضروری هر ساختمانی می باشد چون علاوه بر ویژگی های زیاد باعث زیبایی نمای ظاهری ساختمان می شود . انواع زیادی از این سایبان ها وجود دارد که یکی از آنها سایبان عمودی یا سایبان ۱۸۰ درجه می باشد که بیشتر برای سایبان پنجره و بالکن کاربرد دارد و امروز ما به بررسی این نوع سایبان ها می پردازیم .

سایبان عمودی چیست ؟

سایبان عمودی یا سایبان ۱۸۰ درجه یکی از انواع سایبان ها می باشد . این نوع سازه از جنس آلومینیوم است و دارای دو بازوی باز شونده برای بالا و پایین آمدن می باشد و این نوع سایبان ها مانند سایبان برقی برای باز و بسته شدن از موتور توبلار و از نیروی ارتجاعی فنر استفاده می کنند و امروزه بیشتر برای پنجره ها ، تراس و بالکن از این سایبان ها زیاد استفاده می شود.

مزایای سایبان عمودی

از مهمترین مزایای سایبان عمودی یا سایبان ۱۸۰ درجه تغییر شیب دلخواه و زاویه آن می باشد . از دیگر مزایای آن کاهش مصرف انرژی است . سایبان عمودی در فصل گرما با جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید از گرم شدن فضای داخل ساختمان جلوگیری و در فصل سرد سال از ورود سرما و بارش باران و برف به داخل ساختمان جلوگیری می کند . از دیگر مزایای آن بین سایبان دستی و سایبان برقی نوع ساختار و طراحی آن است که با ریموت کنترل حرکت و تغییر وضعیت می دهد که برخی ثابت هستند و با نیروی دست بالا و پایین می روند و برخی از آنها با ریموت کنترل کار می کنند و سایبان برقی هستند .

کاربرد سایبان عمودی

امروزه کاربرد سایبان عمودی یا سایبان ۱۸۰ درجه بسیار زیاد است و در اکثر ساختمان های مسکونی ، هتل ها ، رستوران ها ، کافی شاپ ها و مغازه ها کاربرد دارد. هر مکانی که احتیاج به سایه ۱۰۰ درصد دارد از این سایبان عمودی استفاده می کند و همینطور از پرکاربردترین انواع سایبان برای پنجره ها می باشد که به عنوان باران گیر پنجره هم شناخته می شود و این سایبان ها به صورت پوشش خارجی در بالای یک پنجره نصب می شود و در مقابل برخورد قطرات باران و برف به شیشه ها جلوگیری و از نور خورشید هم به درون اتاق جلوگیری می کند .

طراحی سایبان عمودی

سایبان عمودی از جمله محصولاتی است که در بازار به نام سایبان ۱۸۰ درجه هم شناخته می شود و افرادی که در زمینه طراحی نما و دکوراسیون داخلی خلاقیت دارند از سایبان عمودی یا سایبان ۱۸۰ درجه استفاده می کنند . این سایبان ها با متریال متفاوت که اغلب از جنس آلومینیوم است دارای کیفیت بسیار عالی هستند و طراحی این سایبان ها برای تراس ، پنجره و محیط های پر استفاده کاربرد دارد و باعث ایجاد حس آرامش در محیط تراس ، بدون نگرانی از تابش آفتاب شدید و یا باران و برف می باشد و این سایبان ها طوری طراحی شده است که با استفاده از یک ریموت کنترل به راحتی می توانید آن را باز و بسته کنید .

ویژگی های سایبان عمودی

این سایبان ها یک طرفه است و قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد .

حالت باز شو به صورت ۱۸۰ درجه یا نیم گرد را دارد .

حداقل عرض این سایبان عمودی ۱ متر و حداکثر آن ۳ متر می باشد .

حداکثر بازشو این نوع سایبان ۵۰/۱ می باشد .

بازوهای سایبان از زنجیرهای با استحکام بالا هستند ‌.

پوشش این نوع سایبان ها از پارچهpvc  می باشد این پارچه ها در برابر نور شدید آفتاب و بارش باران و برف مقاوم و ضد آب هستند.

دارای شیب تنظیم دلخواه می باشند و به هر اندازه ای که بخواهید تنظیم می شوند .

خرید سایبان عمودی

از جمله عواملی که بر قیمت و خرید سایبان عمودی یا سایبان ۱۸۰ درجه تاثیر گذار است مزایا و کاربردهای آن می باشد و همینطور به صورت سایبان ثابت یا سایبان برقی بودن آنها که از موتور الکتریکی استفاده می کند در قیمت و خرید محصول اثرگذار است و باعث بالا رفتن قیمت آنها می شود . شما در این زمینه می توانیدبه سایت مسترسایبان مراجعه و قیمت این محصولات را مشاهده کنید .

سخن پایانی

سایبان عمودی یا سایبان ۱۸۰ درجه برای اکثر فضاهای خارجی ساختمان ها کاربرد دارد و اکثر افراد برای منازل و آپارتمان های مسکونی خود از این سایبان ها استفاده می کنند که هم باعث زیبا شدن نمای ظاهری ساختمان شود و هم باعث محافظت از تابش نور آفتاب و باران ها می شود . به همین منظور شما می توانید با شرکت مسترسایبان ارتباط و از نحوه خرید و فروش سایبان عمودی و دیگر سایبان ها اطلاع حاصل کنید.

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *