Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

مستر سایبان نخستین مرکز تولید انواع سایبان

سقف متحرک بالکن

 

با کمک سقف متحرک بالکن می توان محیطی مناسب برای دورهمی های خانوادگی ، پرورش گل و گیاهان ، گذراندن زمانی برای استراحت و استفاده از هوای آزاد می باشد و کاربرد بسیار زیادی برای افراد دارد به همین منظور ما در این مقاله به بررسی سقف متحرک بالکن و مزایای آن می پردازیم.

سقف متحرک چیست ؟

سقف متحرک بالکن به راحتی قابلیت باز و بسته شدن را دارد و در دو نوع دستی و برقی می باشد که در نوع برقی مانند سایبان برقی با استفاده از یک موتور الکتریکی و یک ریموت کنترل بدون نیاز به نیروی دست باز و بسته می شود که دارای انواع مدل ها و طرح های مختلف است و امروزه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و محیطی دنج برای ساکنین می باشد  و لحظات شیرینی را با داشتن این سقف ها می توانید تجربه کنید و در تمام فصول سال می توان از آن استفاده کرد.

مزایای استفاده از سقف بالکن

سقف متحرک بالکن دارای مزایا و قابلیت های بسیاری می باشد و باعث محافظت از تابش مستقیم نور خورشید می شود و در برابر بارش باران و برف محافظت می کند و قابلیت استفاده در تمام فضاها را دارد و به راحتی باز و بسته می شود و همینطور قابلیت نصب سیستم نورپردازی و روشنایی را دارد و در تمام مدت شبانه روز می توان از آن استفاده کرد و دارای امکان نصب سیستم های گرمایشی و سرمایشی را در زیر سقف دارد و باعث عدم ورود گرما ، سرما و گرد و غبار به داخل فضای ساختمان می شود و از دید اطراف و همسایه ها در امان می باشید.

سقف متحرک بالکن چگونه ساخته می شود؟

برای ساخت سقف متحرک بالکن ابتدا باید تمام محیط را که قرار است سقف متحرک در آن نصب شود را اندازه گیری دقیق کرد و در مورد نوع باز و بسته شدن آن نیاز به محاسبه است چون بعضی از این مدل ها شیشه ای است که جنس شیشه در برابر باران و برف و اشعه تابش نور خورشید باید بررسی شود و در صورتی هم که از مدل پارچه ای برای سقف استفاده شود نوع پارچه ، رنگ بندی و طرح آن و سطح باز و بسته شدن آن را باید ارزیابی کرد.

انواع سقف متحرک بالکن

یکی از مدل های سقف متحرک بالکن شیشه ای یا پلی کربنات است که بیشتر برای سایبان برقی طراحی می شود و معمولا در فضاهای باز مانند ویلاها ، رستوران ها و بالکن قابل استفاده می باشد و این سقف ها طوری طراحی می شوند که در برابر شرایط آب و هوایی مقاوم باشند و دارای بهترین کیفیت و بسیار ایمن هستند.

نوع دیگری از این سقف های متحرک پارچه ای می باشد که پارچه آن از جنس pvc   است و برای هر گونه شرایط جوی مناسب است و گزینه بسیار خوبی برای بالکن ها ، تراس ها و فضاهای کوچک است که با نورپردازی و طراحی مناسب می توانید این سقف ها را زیبا و جالب کنید .

این سقف های متحرک تنها با یک موتور الکتریکی و یک ریموت کنترل به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود و به صورت جمع شونده طراحی می شود و شما می توانید از فضای آزاد نهایت استفاده را کنید و موقعیت انعطاف پذیری زیادی دارد و مانند یک سایبان برقی عمل می کند.

قیمت سقف متحرک

عوامل مختلفی بر روی سقف متحرک بالکن تاثیرگذار هستند برخی به صورت شیشه ای و برخی به صورت پارچه ای هستند که هر کدام دارای طراحی متفاوت و نوع جنس سازه و پارچه و شیشه متفاوت می باشد که در بعضی مواقع جنس سازه از آلومینیوم است که همه اینها بر روی قیمت اثر می گذارند به همین منظور شما می توانید به سایت مستر سایبان مراجعه و قیمت این سقف ها و سایبان برقی را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

سقف متحرک بالکن بهترین انتخاب برای ساختمان های بالکن دار می باشد چون دارای مزایای زیادی می باشد و لحظات خوبی را در زیر این سقف های متحرک می توانید سپری کنید و به آرامش واقعی به دور از هیاهو و شلوغی ها باشید به همین منظور شما می توانید با شرکت مسترسایبان ارتباط و از نحوه خرید و سفارش این محصول و سایبان برقی اطلاع حاصل کنید .

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *