Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

مستر سایبان نخستین مرکز تولید انواع سایبان

تفاوت سایبان برقی و سایبان مدرن

تفاوت سایبان برقی و سایبان مدرن: سایبان برقی و سایبان مدرن یک سرپوش و پوشش ثانویه است که به دیوار بیرونی ساختمان متصل شده است.

تفاوت سایبان برقی و سایبان مدرن چیست؟

به طور معمول از بوم بافته شده از نخ اکریلیک، پنبه یا پلی استر یا وینیل لمینت شده به پارچه پلی استر که محکم بر روی ساختار سبک آلومینیوم، آهن یا فولاد، احتمالا چوب یا مواد شفاف تشکیل شده است. سایبان ها نیز اغلب از زیرسازی آلومینیومی با روکش آلومینیومی ساخته می شوند. این سایبان های آلومینیومی اغلب در مواقعی استفاده می شوند که سایبان پارچه ای کاربردی ندارد و در آن بار برف و بارهای باد ممکن است یک عامل باشد. در این مقاله می خواهیم تفاوت سایبان برقی و سایبان مدرن را برای شما ارائه دهیم.

موقعیت سایبان های برقی و مدرن

موقعیت سایبان برقی و سایبان مدرن بر روی ساختمان ممکن است بالای پنجره، در، یا بالای ناحیه کنار پیاده رو باشد. سایه بان می تواند از ساختمان فاصله زیادی داشته باشد. مانند ورودی به هتل و رستوران ها که اغلب از سایبان برقی به اندازه وسیع استفاده می کنند. آنها بدین طریق فضای خارجی قابل توجهی را برای صرف غذا، مهمانی یا پذیرایی در فضای باز پوشش می دهند. در ساختمان های تجاری، سایبان اغلب با اطلاعات مربوط به نام، محل کار و آدرس نقاشی می شود. در مناطقی که آب و هوای زمستانی دارد لازم نیست اکثر سایبان ها در پایان تابستان برداشته شوند. می توانند در تمام زمستان در برابر ساختمان باقی بمانند یا برای آن شرایط طراحی و ساخته شوند.

تاریخچه سایبان

سایبان برای اولین بار توسط تمدن های مصر باستان و سوریه مورد استفاده قرار گرفت. آنها به عنوان حصیر بافته شده توصیف می شوند که در غرفه ها و خانه های بازار سایه انداخته است. از مهمترین سایه بان های جهان باستان ولاریوم بود. مجموعه عظیم ساختارهای سایه ای برقی که می توانست در بالای مناطق نشیمن کولوسئوم روم مستقر شود سایبان ها می باشد.  سایبان برقی و سایبان دستی از پارچه های کتان، قاب چوبی، پریزهای آهنی و طناب ساخته می شوند. فایده نصب سایبان برقی چیست؟ سایبان برقی برای ایجاد کردن یک فضای سرشار از آرامش و خلق لحظات زیبا برای شما مناسب می باشد. در ادامه می خواهیم به بررسی تفاوت سایبان برقی و سایبان مدرن بپردازیم.

تفاوت سایبان برقی و سایبان مدرن

تفاوت سایبان برقی و سایبان مدرن کمک زیادی به فضای زندگی شما در فضای باز می کند. این سایبان ها با اجازه دادن به شما برای لذت بردن از سایه یا آفتاب در هر زمان، به شما کمک می کنند تا فضای خود را برای راحتی مطلوب ایجاد کنید. اما کدام نوع سایبان بهتر است: برقی یا مدرن؟ هر دو نوع سایبان کار را برای شما انجام می دهند. اما نصب یک سایبان مدرن مزایای قابل توجهی دارد. در ذیل تفاوت های بین این دو سایبان را متوجه خواهید شد.

موقعیت سایبان های برقی و مدرنراحتی در سایبان

تفاوت سایبان برقی و سایبان مدرن راحتی می باشد. شما با داشتن سایبان مدرن، با فشردن یک دکمه می توانید سایبان خود را باز کرده یا به سطح دلخواه بپیچانید. در حالی که دارندگان سایبان برقی باید دائما اهرمی را بچرخانند تا سایبان خود را در موقعیت ایده آل قرار دهند. برای تنظیم سایبان مدرن خود نیاز نیست که از جای خود بلند شوید. شما می توانید با کنترل از راه دور آرامش خود را با تغییر جهت خورشید، سایبان خود را تنظیم کنید.

تصور کنید زمانی که باران شدید در حیاط می آید و شما می خواهید سایبان را ببندید. اگر سایبان شما مدرن باشد می تواند از طریق کنترل از راه دور آن را فورا جمع کنید اما اگر سایبان شما برقی باشد بایستی برای جمع کردن آن زحمت زیادی بکشید.

تفاوت ظاهری در سایبان

یکی از تفاوت های بین این دو این است که هنگامی که به طراحی سایبان برقی و سایبان مدرن نگاه می کنید تفاوت های قابل توجهی بین آنها وجود دارد. سایبان ها باید از نظر زیبایی، زیبا باشند. با سایبان مدرن نیازی نیست به تکیه گاه های زشت و عمودی یا قاب های ایستاده نگاه کنید که می توانند مانع دید شما از زیر شوند. با یک سایبان مدرن می توانید مدرن ترین و کاربردی ترین سایبان را در دسترس خود داشته باشید.

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *