Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

مستر سایبان نخستین مرکز تولید انواع سایبان

مقایسه سایبان برقی و سایبان دستی-سایبان برقی یا سایبان دستی؟

سایبان برقی یا سایبان دستی؟

گرمای خورشید در ماه های تابستان می تواند گذراندن وقت در خارج از خانه را ناراحت کند. گاهی اوقات حتی نشستن در نزدیکی یک پنجره رو به غرب در بعد از ظهر به دلیل گرمای شدید و شدید، غیرقابل تحمل است.

سایبان برقی یا سایبان دستی؟

یک راه ساده و موثر برای ایجاد سایه بیشتر در داخل و اطراف خانه شما نصب یک سایبان برقی یا سایبان دستی در بالای مناطق مورد نظر است که گرمای زیادی را مانند حیاط یا پنجره های شما وارد می کند.

مزایای سایبان برقی و سایبان دستی

ایجاد فضای راحت تر در خارج از منزل تنها یکی از مزایای سایبان برقی است. اگر راحتی کلی شما دلیل کافی نیست، یک سایبان برقی و سایبان دستی همچنین می تواند خطرات آفتاب سوختگی را به حداقل برساند، در هزینه شما صرفه جویی کرده و با محافظت از آن در برابر اشعه ماوراء بنفش از سرمایه گذاری هایی که قبلا در نمای بیرونی خانه خود انجام داده اید محافظت کند. علاوه بر این یک سایبان دکوراسیون درجه یک را به نمای بیرونی خانه شما می افزاید و زیبایی سرگرم کننده و آرامش بخش بیرونی را ایجاد می کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره سایبان برقی زنجیری با ما همراه باشید.

راحتی و ایمنی

سایبان برقی یک راه عالی برای اطمینان از آرامش سرگرم کننده در حیاط شما است. سایه می تواند خانواده و مهمانان را از برخورد مضر با نور خورشید باز دارد. شما نمی خواهید نور آفتابی تهاجمی دلیلی باشد برای اینکه از آشپزی روی عرشه خود یا جشن تولد در فضای باز برای بچه های کوچک خود لذت نبرید. اگر زمان و مراقبت خود را صرف چمن کاری و فعالیت های بیرون از خانه کرده اید مهم است که بتوانید بدون نگرانی در مورد اشعه های خطرناک UV از آنها لذت ببرید. سایبان برقی یا سایبان دستی می تواند مناطق بزرگ و کوچک را در بر بگیرد. پوشاندن این فضاها همچنین سطح حریم خصوصی شما را کمی افزایش می دهد و یک مانع الگو بین شما و تماشاگران بالقوه در طبقه بالا ایجاد می کند.

مزایای سایبان برقی و سایبان دستیصرفه جویی در پول

مجددا میزان گرمای وارد شده به خانه را از طریق پنجره های رو به غرب در بعد از ظهرهای آفتابی در نظر بگیرید. نور و گرما نه تنها می تواند نشستن در کنار این پنجره ها را ناراحت کند. بلکه می تواند هزینه های غیر ضروری تهویه مطبوع را نیز برای خنک کننده خانه شما کاهش دهد. سایبان برقی یا سایبان دستی که روی پنجره های خاصی سایه می اندازد می تواند تا 77 درصد از افزایش حرارت خورشیدی در داخل خانه شما را کاهش دهد. نصب سایه ساده یک راه خودکار و بدون زحمت برای کاهش قبض برق است. تصور کنید که این پس اندازهای اساسی ماه به ماه چه تفاوتی می تواند داشته باشد. به همین دلیل است که سرمایه گذاری روی حفاظت خوب و کارآمد هم برای خانه و هم برای حساب بانکی شما بسیار مهم است.

زیباسازی فضای باز

سایبان برقی می تواند دو کار را برای جذابیت بصری عرشه یا حیاط شما انجام دهد. ابتدا رنگ و راحتی بیشتری به شما می بخشد تا ظاهر فضای نشیمن شما را افزایش دهد. ثانیا سایبان، مبلمان فضای باز شما را از محو شدن در زیر نور خورشید محافظت می کند. با گذشت زمان این مزیت ارزشمند باعث می شود تا حیاط خانه شما تازه به نظر برسد. حفاظت از نور خورشید نیز دارای مزایای مالی خواهد بود. از آنجا که شانس شما برای تعویض صندلی یا میز یا حتی نوسازی عرشه به دلیل فرسودگی آنها در اثر نور خورشید کاهش می یابد در دراز مدت خود را در هزینه صرفه جویی خواهید کرد.

بهترین سبک مناسب برای انتخاب سایبان برقی یا سایبان دستی

سایبان های برقی و دستی سبک های متنوعی دارند که تنوع آن شامل مدل سایبان , رنگ سایبان, جنس پارچه و… میباشد.

مدل

بسته به اندازه منطقه ای که می خواهید تحت پوشش قرار گیرد و میزان فضای موجود برای نصب سایبان برقی یا سایبان دستی، سه مدل برای انتخاب وجود دارد:

سایبان بهتر زندگی برای پوشش استاندارد. این مدل پوشش اندازه های معمولی را ارائه می دهد و بیشترین قابلیت سفارشی سازی را ارائه می دهد.

سایبان باریک مناسب: برخی از مناطق نیاز به تناسب باریک تری دارند. بنابراین این مدل به طور خاص برای پوشش فضاهای محکم طراحی شده است.

سایبان پروجکشن بسیار طولانی برای فاصله دور- این مدل دارای پایه های تلسکوپی است که پشتیبانی بیشتری را برای پوشش بزرگترین مناطق ارائه می دهد.

هریک از این سه مدل دارای قاب های مختلف، پشتیبانی و گزینه های جانبی هستند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. به طور کلی کیفیت این موارد یکسان است. تنوع اصلی آنها به اندازه ناحیه ای که می خواهید پوشش دهید برمی گردد.

رنگ قاب

فریم ها در سه سایه خنثی مختلف بسته به زیبایی نمای بیرونی خانه شما موجود است: سفید، ماسه سنگ و سنگ خاکی.

رنگ و الگوی پارچه

سایبان برقی یا سایبان دستی در صدها رنگ و الگوهای متنوع وجود دارد که می توانید از بین آنها بهترین گزینه را انتخاب کنید.

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *