Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

مستر سایبان نخستین مرکز تولید انواع سایبان

سایبان غرفه نمایشگاهی یکی از انواع سایبان ها می باشد که جهت سایه برای غرفه ها استفاده می شود. این سایبان ها کاربرد بسیار زیادی دارد چون نمایشگاه ها در فضای باز برگزار می شود به همین دلیل برای غرفه ها کاربرد دارد به همین منظور در این مقاله به بررسی این نوع سایبان می پردازیم .

مشخصات سایبان غرفه نمایشگاهی

سایبان غرفه نمایشگاهی دارای ظاهری زیبا و پارچه های چادری کششی استفاده می شود که به دلیل شکل و نوع نصب مدرن آنها طرح ها و شکل های مختلفی دارد و اغلب بر روی آنها می تواند لوگو یا تبلیغات خاصی را انجام داد . از بهترین کاربردهای آن نورپردازی روی این نوع سایبان ها می باشد که البته برای این کار از پارچه های سفید استفاده می شود . این سایبان ها بسیار مقاوم و منعطف و ضد آب هستند و جنس پارچه آن از برزنت می باشد این سایبان ها هم می تواند مانند سایبان برقی متحرک باشد و با سازه های چادری تاشو می توان سایه آن را تنظیم کرد .

مزایای استفاده از سایبان غرفه نمایشگاهی

محافظت از تابش نور خورشید ،برف و باران و قابلیت شست و شو دارد . دارای طرح های متنوع مناسب با محیط نمایشگاه و تنوع در رنگ بندی دارد و همینطور امکان چاپ انواع لوگو و تبلیغات بر روی پارچه سایبان را دارد و یکی از مهمترین مزایای آن نورپردازی این سایبان ها می باشد که با نور مناسب جلوه زیبایی به سایبان می دهد که باعث جذب مشتری به غرفه شما می شود .

سازه چادری در غرفه نمایشگاهی

در سایبان غرفه نمایشگاهی از سازه های چادری یا خیمه ها برای برپاکردن سایبان استفاده می کنند که این سازه های چادری تاشو هستند و با استفاده از یک موتورالکتریکی و ریموت کنترل باز و بسته می شوند و کارکرد آن مانند سایبان برقی می باشد . این سایبان ها با طراحی مناسب و با کیفیت و مدرن سقف نمایشگاه و غرفه شما ایده ال و بهترین ساختار را خواهد داشت . این سایبان های مدرن با سقف متمایز متناسب با نیازهای فردی شما در نمایشگاه ایجاد می شود و از مهمترین امتیازات آن توجه مشتریان به سوی نمایشگاه شما بیشتر و باعث جذب مشتری می شود و یک فرصتی عالی برای ایجاد ارتباط با آن محصول مورد نظر می باشد و بهترین فضای تبلیغاتی و ارتباط تصویری و عکس های مناسب از تبلیغات آن محصول می باشد .

ابعاد و اندازه مناسب برای سازه چادری نمایشگاه

برای سایبان غرفه نمایشگاهی باید ابعاد و اندازه های مناسب فضا را اندازه گیری کرده و این اندازه ها باید استاندارد باشد و اندازه این سازه های چادری را می توان متناسب با فضای موجود به صورت ایستاده تنظیم کرد و انعطاف پذیری عالی در فرم و شکل های موجود باعث می شود که هزینه های اضافی پرداخت نکنید و بسیار مقرون به صرفه می باشد و از دیگر ویژگی های این محصول با استانداردهای ایمنی مطابقت دارد و مقررات ایمنی در فضاهای محصور اعمال می شود و ایمنی در برابر آتش جنبه مهمی دارد که در ساختار چادر ایجاد می شود و این پارچه ها قابلیت عدم اشتعال را دارند و از آتش سوزی جلوگیری می کند .

قابلیت نورپردازی

یکی از مهمترین مزایای سایبان غرفه نمایشگاهی قابلیت نورپردازی آن می باشد که نورپردازی در ساخت و برقراری یک غرفه نمایشگاهی بسیار مهم و بارزترین نقش را در جلب و جذب بازدید کننده ها از نمایشگاه شما دارد و قابلیت پخش نور بر روی پارچه های سازه کششی باعث زیبا شدن غرفه ها می شود این پارچه ها قادر هستند که نور را از خود عبور دهند و رنگ سفید برای استفاده از این نورپردازی باعث می شود که یک نورپردازی حرفه ای با لامپ های LED  رنگ پارچه و غرفه خود را به هر رنگی که دلخواه شما باشد تغییر دهید و رنگ سفید یکی از ویژگی های خوب آن به عنوان یک عایق عمل می کند و در فصل زمستان گرما در داخل غرفه را نگه می دارد و در فصل تابستان باعث خنکی غرفه می شود .

سخن پایانی

سایبان غرفه نمایشگاهی در فضاهای باز قابل استفاده می باشد و به خاطر اینکه نمایشگاه ها در یک مکان خاصی بر پا نمی شوند  به همین دلیل قابلیت جا به جایی دارد و قابل حمل است و با نصب سریع و آسان به راحتی می توان از آن استفاده کرد به همین منظور شما می توانید با ارتباط با شرکت مسترسایبان از نحوه خرید و فروش این محصول اطلاع حاصل کنید .

 

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *