Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

مستر سایبان نخستین مرکز تولید انواع سایبان

پارچه سایبان

پارچه سایبان چه جنسی است؟ بهترین پارچه سایبان کدام پارچه است؟

قبلا سایبان ها ساده بودند همه آنها از بوم ساخته می شدند که به طور سنتی 100٪ پنبه است و به عنوان یک پارچه سایبان عالی بود. اما سایبان های پارچه ای بوم امروزه نادر است. امروزه گزینه های متعددی در دسترس است که هریک دارای سطوح مختلف عملکرد، شایستگی ها و معایب هستند. پارچه سایبان در فضای باز نیز در چندین گزینه موجود است و خرید سایبان برقی مناسب بستگی به نیاز شما دارد.

پارچه سایبان

پارچه سایبان و انواع آن

انواع سایبان ها از مواد و بافت های مختلف وجود دارد. آنها در برابر اشعه ماوراء بنفش و باد مقاوم هستند، به سرعت خشک می شوند. در برابر ساییدگی از طریق محل محافظت شده یا در تماس با تکیه گاه ها مقاوم هستند و سطوح متفاوتی از فیلتر نور را ارائه می دهند. آنها به عنوان پارچه سایبان در فضای باز و پارچه سایه بان و سایه به فروش می رسند.

پارچه های سایبان پلی استر با روکش PVC

این استاندارد برای اکثر سایبان های موجود در بازار در حال حاضر استاندارد است. تقریبا80٪ مشتریان پلی استر با روکش PVC را به عنوان سایبان مورد نظر خود انتخاب می کنند زیرا از نظر نگهداری، وزن سبک و مقرون به صرفه است. پوشش پلی وینیل کلراید روی سایبان، آن را ضد آب کرده و در برابر آب و هوای سخت مقاوم است.

علت انتخاب سایبان های با روکش PVC

سایبان های پلی استر با روکش PVC سبک تر و حجیم  هستند. به همین خاطر حمل و نقل آنها به محل آسان است و شما به راحتی می توانید آنها را جا به جا کنید. این سایبان ها ضد آب هستند و به سرعت خشک می شوند. آنها مقاومت بهتری در برابر پوسیدگی، کپک و کپک نشان می دهند. آنها دارای انواع مختلفی هستند که به راحتی تمیز و نگهداری می شوند. این سایبان ها در هر محیطی جذاب است، خواه جشن عروسی شما، جشن تولد فرزندتان یا ….

پارچه سایبان بیرونی ضد آب

به دلیل لایه ضد آب، این سایبان ها بیشتر در معرض چگالش هستند. اما می تواند در هر پارچه روکش دار اتفاق بیفتد. اگر سایبانی را خریداری می کنید که دارای تهویه مناسب باشد، این نباید یک مشکل بزرگ باشد.

مواد سایبان دارای درزهای پارچه ای بوده و دارای گوشه های تقویت شده می باشد. 100٪ ضد آب است و 99٪ اشعه ماوراء بنفش را مسدود می کند. تقریبا در 10 رنگ استاندارد یا با چاپ سفارشی عرضه می شود. این پارچه سایبان مقاوم در برابر آب ضد آب مقاوم در برابر شعله است و دارای گواهینامه مهندسی برای یکپارچگی سازه است.

انواع جنس پارچه سایبانبرخی از پارچه های سایبان برای قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش طولانی به مدت مناسب است و اغلب در محلول های سایه ای خارجی دائمی مانند چترهای کافه، سایه های کنار استخر و غیره که به سرپناه شبانه روزی نیاز دارند استفاده می شود. از آنجا که نور خورشید کمتر تحت تأثیر قرار می گیرد، برای چادر زدن در خارج از خانه در زیر نور آفتاب ایده آل است. اکثر مشتریان این پارچه را به دلیل دوام و طول عمر بیشتر نسبت ترجیح می دهند.

انواع جنس سایبان

جنس سایبان های برقی تنوع های زیادی دارد و هرکدوم از خواص گوناگونی برخوردارند که میتوان گفت هر جنسی برای محیط خود ساخته میشود.

سایبان های نایلونی

نایلون یک ماده سبک است و الیاف آن آب را جذب نمی کند. این بدان معناست که این سایبان ها در باران شدید سنگین نمی شوند و کوچک نمی شوند. با این حال، نایلون در برابر اشعه ماوراء بنفش بسیار آسیب پذیر است و به همین دلیل عمر چنین سایبان ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

سایبان های سنتی

چندین سال پیش سایبان های بوم بسیار مورد توجه بود و با طناب های بزرگ، حجیم و نشت همراه بود. اینها مدتهاست که با نمونه های قوی تر، قوی تر و ضد آب جایگزین شده اند.

سایبان های برقی

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی، سایبان های برقی وجود دارند که از پارچه آنها از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. سایبان برقی در انواع و طرح های مختلفی وجود دارد که شما می توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود انتخاب نمایید.

 

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *