Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

مستر سایبان نخستین مرکز تولید انواع سایبان

همانطور که می دانید بسیاری از رویدادهای ورزشی و مسابقات خاطره انگیز دوره ای و تیمی در استادیوم های ورزشی انجام می گیرد و شرکت کنندگان و هواداران بسیاری از نقاط مختلف کشور برای مشاهده این مسابقات به این استادیوم ها حضور پیدا می کنند تا از نزدیک این مسابقات را مشاهده و بررسی کنند . به خاطر رفاه این مخاطبین و دوستداران ورزش این استادیوم ها باید دارای تجهیزات کامل باشند که ما در این مقاله به بررسی سایبان استادیوم ورزشی می پردازیم .

سایبان استادیوم

سایبان استادیوم ورزشی باعث می شود که هواداران و بازدیدکنندگان از عناصر طبیعی مانند نور آفتاب و بارش باران و برف محافظت شوند . این سایبان ها با استفاده از سازه های بلند باعث زیبایی نمای ورزشگاه می شوند و این سازه ها کششی هستند و باد به راحتی در آن جریان دارد و به گونه ای طراحی شده است که از اشعه های مضر خورشید جلوگیری می کند و باعث کاهش گرما در فصل تابستان می شود . این سایبان ها هم به صورت ثابت و هم به صورت سایبان برقی می باشند و محیطی مناسب برای مشاهده مسابقات می باشد.

سایبان چادری استادیوم

سایبان استادیوم ورزشی دارای ساختارهای کششی با طراحی منظم و زیبا می باشد و به دلیل توانایی مقاومت این سازه های کششی برای پوشش دهانه های بزرگ به عنوان سایبان چادری و پارچه ای بسیار مناسب و عالی هستند . این سایبان ها دارای طرح ها و مدل های مختلف مانند سایبان برقی یا ثابت می باشند که گرمای داخلی سازه را کنترل می کنند و در زمان بارش باران و برف هم هوای داخل را گرم نگه می دارد و قسمت بیرونی سایبان در زمان بارش باران و برف  به راحتی تمیز می شوند .

مزایای سایبان استادیوم ورزشی

محافظت از تماشاگران در برابر نور آفتاب ، باران و برف

ایجاد سایه و خنک شدن فضای ورزشگاه در فصول گرم سال

محافظت از تجهیزات ورزشگاه مانند دوربین ها ، صندلی ها ، تلوزیون ها و سایر تجهیزات ورزشی

جلوگیری از هدر رفتن و اتلاف انرژی

افزایش رضایتمندی تماشاگران و جذب تعداد بیشتری به ورزشگاه

جذب تبلیغات و سودآوری بیشتر

استفاده از نورپردازی متنوع

ویژگی های سازه پارچه ای استادیوم

یکی از ویژگی های سایبان استادیوم ورزشی وزن سبک آن می باشد که این سایبان ها یک سی ام وزن سایبان های سنتی را دارا هستند و همین امر باعث شده است که استادیوم های با دهانه های بزرگ را بدون مشکلی پوشش می دهد . پارچه های این سایبان ها غشایی شفاف هستند و نور را به صورت یکنواخت از خود عبور می دهند و البته استفاده از نورافکن ها هم باعث می شود که در شبها جلوه زیبایی به استادیوم و زمین های بازی دهد و چون این استادیوم ها در یک منطقه شهری قرار گرفته است در شب نور آسمان از طریق این پوشش ها استادیوم را بسیار زیبا می کند .

و یکی دیگر از ویژگی های این سایبان پارچه ای قابلیت بازدارندگی آتش و ایمنی را دارند و ضدحریق می باشند و سطح غشا این سایبان ها زهکشی می شود که آب باران و برف تخلیه شود .

طراحی سقف پارچه ای

سایبان استادیوم ورزشی با هدف ایجاد سایبان برای تماشاگران و به منظور کامل استادیوم ورزشی طراحی و تولید می شود که طرح های بسیاری برای این سقف های پارچه ای در نظر گرفته شده است مانند طرح آرک قوسی ، آرک طره ای یا آلاچیق های چند قله که بهترین کاربرد را برای فضاهای ورزشی و استادیوم ها می باشد .

هزینه لازم برای سایبان استادیوم

برای محاسبه میزان هزینه های لازم برای سایبان استادیوم ورزشی باید به فاکتورهای مهم زیادی توجه کرد مثلا متراژ و مساحت ورزشگاه ، سایبان ثابت یا سایبان برقی ، جنس متریال به کار رفته ، نوع پارچه سایبان همه در قیمت سایبان و هزینه ها تاثیرگذار هستند که در این رابطه شما می توانید برای اطلاع از قیمتها به سایت مسترسایبان مراجعه کنید .

سخن پایانی

سایبان استادیوم ورزشی یکی از انواع سایبان ها می باشد  که برای رفاه حال تماشاگران از این سایبان ها استفاده می کنند و این سایبان ها هم به صورت ثابت و هم به صورت سایبان برقی می باشد به همین منظور شما می توانید با ارتباط با شرکت مسترسایبان از نحوه خرید و فروش و سفارش این محصولات اطلاع حاصل کنید .

 

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *