Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

مستر سایبان نخستین مرکز تولید انواع سایبان

سایبان برقی زنجیری

سایبان برقی زنجیری یکی دیگر از انواع سایبان برقی می باشد که دارای امتیازات زیادی می باشد و امروزه کاربرد بسیاری دارد و در بسیاری از مکان ها از آن استفاده می شود که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی سایبان برقی زنجیری می پردازیم.

سایبان برقی زنجیری چیست ؟

در سایبان برقی زنجیری نحوه کار بدین صورت است که در قسمت بدنه آن یک زنجیری دارد که به دور موتور متصل می شود و بعد از فشار دادن دکمه ریموت با چرخش این زنجیرها سایبان باز و بسته می شود . این سایبان ها قابلیت تبلیغات را دارند و همینطور در برابر تابش مستقیم نور خورشید و بارش باران و برف جلوگیری می کند و به خاطر زیبایی و مقرون به صرفه بودن طرفداران بسیاری دارد.

کاربرد سایبان زنجیری

سایبان برقی زنجیری یک سایبان پر قدرت است که برای اکثر مکان ها مانند فروشگاه ها ، مغازه ها ، نمایشگاه ها و پارکینگ بسیار مناسب است و برخی افراد در ویلاها و باغ های خود از این نوع سایبان استفاده می کنند و معمولا بر سر در هر مغازه ای این نوع سایبان ها را مشاهده می کنید که از قدیمی ترین و پر کاربردترین نوع سایبان ها می باشند.

ویژگی سایبان برقی زنجیری

این نوع سایبان ها باعث می شوند که محیط را کاملا پوشش دهند و اگر دو محل یا مکان مجاور هم باشند می توانند این سایبان زنجیری را نصب کنند و حتی می توانند از یک لوگو با طراحی مناسب استفاده کنند و این سایبان ها برای برندسازی فروشگاه یا مغازه شما نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند .

یکی دیگر از ویژگی های این سایبان ها با طراحی منحصر به فرد در برابر بادهای شدید مقاوم هستند و در طول زمان دچار پارگی یا فرسودگی نمی شود و به طور اتوماتیک جمع می شود و دیگر نگران تابش شدید آفتاب و شرایط جوی نباشید چون این سایبان ها دارای امنیت بسیار بالایی هستند و از ویژگی های دیگر این سایبان ها قدرت بالای زنجیرها است که در بازوهای آن می باشد که قابلیت پیشروی تا ۵/۲ متر را دارد.

سایبان زنجیری بهترین وسیله برای کنترل نور خورشید

این سایبان برقی زنجیری بهترین وسیله برای محافظت از نور خورشید می باشد . این سایبان ها به دلیل قدرت بالا جزو بهترین سایبان برقی هستند و شما با استفاده از این سایبان ها می توانید از آسیب های مضر نور خورشید جلوگیری کنید و امکان کنترل نور خورشید را به راحتی در دست دارید و با فشار دادن یک دکمه کنترل می توانید سایبان را باز و بسته کنید و بر اساس زاویه تابش نور خورشید آن را تغییر دهید .

نکات مهم در نگهداری و مرافبت از سایبان زنجیری

برای نگهداری و مراقبت از این سایبان ها بهتر است که دسته ها و میله های سایبان را ببندید یا قفل کنید تا آسیبی به آن نرسد و جنس چادر آن باید مرغوب باشد تا از هر گونه کپک و رطوبت جلوگیری کند و اگر تصمیم به شستن سایبان را گرفتید بهتر است بعد از شست و شو آن را خشک کنید و از فشار آب قوی بر روی سایبان خودداری کنید چون به سازه سایبان آسیل می رساند .از مواد سفید کننده هم برای شست و شو استفاده نکنید چون به مرور زمان چادر از بین می رود و از میله های سایبان برای آویزان کردن گلدان یا وسایل دیگر استفاده نکنید و همچنین از وسایل گرمایشی مانند منقل و باربیکیو در زیر سایبان استفاده نکنید که این دقت به این نکات باعث می شود که سایبان شما طول عمر بیشتری داشته باشد.

قیمت سایبان برقی زنجیری

طراحی منحصر به فرد سایبان برقی زنجیری باعث شده است که در مکان های پر تردد از این سایبان ها استفاده شود و قیمت این نوع سایبان ها بر اساس عواملی مانند نوع پارچه ، جنس سازه ، نوع موتور و یراق آلات مختلف به کار رفته در آن تعیین می شود و قیمت این سایبان ها با توجه به متریال با کیفیت و طراحی مناسب افزایش خواهد یافت به همین منظور شما می توانید با مراجعه به سایت مسترسایبان  قیمت این محصول و سایبان برقی را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

سایبان برقی زنجیری یکی از بهترین نوع سایبان ها می باشد که نه تنها باعث حفاظت از فروشگاه یا مغازه شما می شود بلکه با استفاده از تبلیغات بر روی این سایبان ها می توانید برند خود را به مشتریان معرفی کنید و باعث جذب مشتری می شوید به همین منظور شما می توانید با شرکت مسترسایبان ارتباط و از نحوه سفارش و خرید این محصولات و سایبان برقی اطلاع حاصل کنید.

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *