Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

مستر سایبان نخستین مرکز تولید انواع سایبان

سایبان دو طرفه

سایبان دو طرفه یک انتخاب عالی برای افزودن سایه در شرایط آب و هوای گرم یا هر زمان که به سایه اضافی نیاز دارید است. سایبان دو طرفه، ضد اشعه ماوراء بنفش است که اشعه های مضر UV را مسدود می کند و فضای درونی را خنک نگه می دارد.

کاربرد سایبان دو طرفه

کاربرد سایبان دو طرفه

این سایبان ساخته شده از تیر فولادی عاری از زنگ زدگی و 12 دنده فولادی سنگین، از نظر استحکام و دوام برتری دارد. دسته میل لنگ دستی به شما امکان می دهد تا به راحتی سایبان برقی را در زمان دلخواه خود باز و بسته کنید. دریچه های باد دو منظوره دوام بیشتری را ایجاد می کنند در حالی که اجازه می دهد هوای خنک در زیر سایبان جریان یابد.

امکانات سایبان دو طرفه

طراحی سایبان دوطرفه دارای امکاناتی شامل موارد زیر می باشد

برای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش و آب مناسب است.

مساحت 4.6 متر بزرگ را پوشش می دهد.

قطب فولادی مرکزی با روکش پودر قوی و محکم.

سایبان و قطب مرکزی با 12 دنده برای ثبات بیشتر متصل می شوند.

آسان باز شدن میل لنگ آسانسور.

عالی برای باغ، حیاط، کافه ها، رستوران ها و غیره.

 

  مزایای سایبان دو طرفه

سایبان ها می توانند مزایای متعددی را برای خانه شما به ارمغان بیاورند و افزودنی های خوبی برای املاک مسکونی هستند. آنها نه تنها سرپناه اضافی را ارائه می دهند بلکه عنصری از جذابیت بصری را نیز اضافه می کنند. اگر به دنبال ارتقاء ملک خود هستید سایبان مسکونی می تواند گزینه ای فوق العاده برای فضای بیرونی شما باشد.

مزایای سایبان برقی عبارتند از:

از خانه شما در برابر اشعه های مضر UV محافظت می کند

وقتی بعد از ظهر آفتابی است و فضای داخلی شما در معرض نور خورشید قرار می گیرد کاغذ دیواری، مبلمان یا کفپوش شما به دلیل تاثیر اشعه های ماوراء بنفش شدید تغییر رنگ می دهد. با نصب سایبان برقی می توانید سایه کافی برای محافظت از تزئینات و دکوراسیون خانه خود ایجاد کنید. هنگامی که سایبان ها در بالای پنجره ها نصب می شوند آنها را از آسیب های اشعه ماوراء بنفش، باران و بارش محافظت می کند. همچنین از درهای چوبی، قاب پنجره ها و طاقچه های پنجره که ممکن است در اثر عوامل جوی آسیب ببینند محافظت می کند.

باعث افزایش انرژی در خانه می شود

سایبان ها نور مستقیم خورشید را محدود می کنند و بنابراین به شما در صرفه جویی در قبوض انرژی کمک می کنند. داشتن یک سایبان  دو طرفه می تواند مزایای بسیاری برای شما داشته باشد. علاوه بر این اگر یک سایبان جمع شونده نصب می کنید در زمستان آن را تا کنید تا نور خورشید بیشتری در خانه شما ایجاد شود. این امر با گرم کردن خانه به افزایش دما کمک می کند. سایبان ها همچنین می توانند در تابستان هوای بیرونی حیاط شما را تحت سایه قرار دهند تا از نظر مصرف انرژی خنک تر باشد.

 

 

فضای زندگی شما را گسترش می دهد

در تابستان ممکن است بخواهید دوستان خود را دعوت کنید یا بچه های خود را در خارج از خانه بازی کنید اما نگران تأثیرات طولانی مدت قرار گرفتن در معرض نور خورشید هستید. نصب سایبان دو طرفه در حیاط خانه می تواند به افزایش راحتی فضای بیرونی شما کمک کند. فضای کاملا جدیدی را برای زندگی در فضای باز، باز می کند.

 

ارزش خانه شما را افزایش می دهد

ظاهر بیرونی خانه یا جذابیت آن به همان اندازه مهم است. با انتخاب رنگ، متریال و طرح مناسب، می توانید ارزش بیشتری به خانه خود ببخشید. حتی اگر می خواهید خانه خود را بفروشید  ظاهر آن مهم است. هنگامی که یک سایبان برقی اضافه می کنید جذابیت خانه خود را افزایش می دهید که این کار به نوبه خود ارزش خانه شما را نیز افزایش می دهد.

با وجود گزینه های بسیار زیاد ممکن است بخواهید با یک متخصص ارتباط برقرار کنید تا به شما در انتخاب سایبان ایده آل متناسب با معماری خانه شما کمک کند. اگر به دنبال بهترین سایبان با کیفیت برای ملک مسکونی یا تجاری خود هستید عجولانه اقدام نکنید و حتما پس از مشورت کردن با یک متخصص اقدام به خرید سایبان دو طرفه نمایید.

 

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *