Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

مستر سایبان نخستین مرکز تولید انواع سایبان

سوله سایبان و ویژگی های آن بسیار گسترده است و در بخش های از تولید ذخیره سازی مواد ، بازار فروش موقت ، بخش حمل و نقل ، باراندازی کارخانجات و غیره کاربرد دارد و باعث نگهداری محصولات از شرایط محیطی و حفاظت از آنها می شود و ساخت این سوله سایبان بسیار مقرون به صرفه است به همین منظور ما در این مقاله به بررسی سوله سایبان و ویژگی های آن می پردازیم.

سوله سایبان چیست ؟

برای اینکه موضوع سوله سایبان و ویژگی های آن را بیان کنیم باید ببینیم که اصلا سوله سایبان چیست ؟سوله سایبان جزو دسته بندی سوله های سبک است و کاربردهای مختلفی دارد و اهمیت این سازه بسیار زیاد است و این سوله ها ساختمان های فلزی سرپوشیده ای هستند که با توجه به نوع ساختار سازه ای بزرگ و فضای متناسب با نوع فعالیت شما می باشد و این سوله ها اغلب در خارج از شهر و شهرک های صنعتی ساخته می شوند .

کاربردهای سوله سایبان

سوله سایبان و ویژگی های آن و کاربردهای آن بسیار متنوع است و برای سکوی انتظار مسافرین اتوبوس و قطار ، بارانداز موقت کارخانه ها جهت تخلیه بار ، پارکینگ خودروهای شخصی در محوطه ، ذخیره سازی مواد اولیه خام ، جایگاه عرضه و فروش محصولات خاص در نمایشگاه ها و غیره کاربرد دارد . اکثرا در صنایع مختلف از این سوله ها استفاده می کنند و یک طرحی نوین برای نگهداری محصولات و جلوگیری از تابش نور مستقیم خورشید و یا بارش باران و برف می باشد.

مزایای استفاده از سوله سایبان

سوله سایبان و ویژگی های آن این است که در تمام صنوف و مشاغل تولیدی از آن استفاده می شود و می توان گفت که سوله سایبان در هر سیستم و مکانی نصب و راه اندازی می شود و کارایی آن بسیار زیاد است و یک سوله سایبان به عنوان محلی برای عرضه محصولات در نمایشگاه ها یا فروشگاه ها مورد استفاده و بهره برداری قرار می گیرد .

همینطور جایگاه عرضه مواد غذایی در میادین میوه و تره بار و یا به عنوان سقف برای توقفگاه موقتی مسافران در ایستگاه قطار یا پایانه اتوبوسرانی از این سوله ها استفاده می شود و دارای مزایای بسیاری می باشد و افراد را از شرایط جوی و محیطی محافظت می کند و یک جای امن برای خرید و فروش مواد و محصولات می باشد .البته یکی دیگر از مزایای این سوله سایبان این است که به صورت سایبان برقی هم می تواند به صورت اتوماتیک باز و بسته شود .

اجزای تشکیل دهنده سوله سایبان

ستون ها :

ستون های سوله سایبان در وسط سازه یا کناره قرار می گیرد و در سوله سایبان تک شیب یا یک طرفه یک ردیف ستون وجود دارد و در سوله سایبان دو طرفه دو ردیف ستون در کناره های سازه و موازی با هم قرار می گیرند .

سقف شیب دار :

سقف این سوله ها شیب دار است تا در برابر بارش باران و برف مقاومت و استحکام داشته باشد ولی در بعضی مواقع طراحی این سقف ها به صورت گنبدی یا دوار است معمولا اگر فضا کم باشد از نوع تک شیب یا یک طرفه استفاده می شود ولی در بعضی مواقع هم سوله کامل با سقف شیب دار دو طرفه با دهانه متوسط استفاده می شود . البته می توان از سایبان برقی هم برای باز و بسته شدن سقف ها هم استفاده کرد و با یک دکمه ریموت ‌کنترل سقف به صورت متحرک باز و بسته می شود‌.

دیوارها :

وجود دیوارها در سوله سایبان و ویژگی های آن اختیاری است و می توان دیوارها را حذف و یا اضافه کرد . مثلا برای یک سوله سایبان بارانداز که هدف آن باراندازی موقت کارخانه است احتیاج به دیوارهای جانبی ندارد ولی گاهی مدت زمان توقف در این سوله سایبان زیاد است و اقلام و محصولات ارزش بالایی دارند که در این حالت احتیاج به دیوارکشی دارد و دیوارکشی در دو سمت جانبی سوله است و ورودی و خروجی سوله باز است .

پوشش سقف سوله سایبان

می توان گفت که جنس پوشش پلی یوپان سوله سایبان از یو پی وی سی upvc   است و بسیار سبک و مقاوم است و به راحتی بر روی سوله نصب می شود . این پوشش خاصیت انعطاف پذیری دارد و برای اشکال منحنی و دهانه های بزرگ استفاده می شود و این پوشش پلی یوپان ضد آب است و در برابر زنگ زدگی و شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی دارد و در سوله سایبان و ویژگی های آن می توان به غیر قابل اشتعال بودن پوشس سوله و عدم نیاز به مراقبت و تغییر آن اشاره کرد.

سخن پایانی

سوله سایبان و ویژگی های آن را بیان کردیم و این سوله ها در مکان های مختلف قابل استفاده می باشد و این سوله ها هم می تواند به صورت سایبان برقی کار کند به همین منظور شما می توانید با شرکت مستر سایبان ارتباط و از نحوه خرید و سفارش این محصولات و سایبان برقی اطلاع حاصل کنید .

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *