Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

مستر سایبان نخستین مرکز تولید انواع سایبان

نگهداری سایبان برقی در زمستان

مراقبت و نگهداری سایبان برقی در زمستان بسیار مهم می باشد چون افراد در زمستان نیاز بیشتری به یک جای گرم دارند و در فصل زمستان به علت بارش باران و برف زیاد ممکن است به سایبان آسیب برسد ولی راه های زیادی وجود دارد که شما می توانید از سایبان برقی خود در زمستان محافظت کنید به همین منظور ما در این مقاله به بررسی نگهداری سایبان برقی در زمستان می پردازیم .

نخستین راه محافظت از سایبان برقی در زمستان

برای نگهداری سایبان برقی در زمستان ابتدا باید اول از همه برگ ها و گرد و غبار روی سایبان را پاک کرد و حتی اگر برف روی آن باشد آن را تمیز کرد ولی برای پاک کردن نباید از ابزارهای تیز استفاده کرد فقط از یک جاروی نرم و یا یک پارچه تمیز و نرم که آسیب جدی به سایبان نزند استفاده کنید.

بعد از آن می توانید با شلنگ آب آن را تمیز کنید و اگر شلنگ آب تاثیری در از بین بردن خاک نداشت شما می توانید از یک برس نرم برای پاک کردن گرد و غبار و از بین بردن لکه ها استفاده کنید ولی توجه کنید که از مواد شوینده قوی مانند سفید کننده ها استفاده نکنید چون باعث پوسیدگی بافت پارچه و از بین بردن رنگ سایبان می شوید بنابراین برای تمیز نگه داشتن سایبان برقی باید در فصل زمستان از آن مراقبت کنید تا در سال بعد بتوانید از آن استفاده کنید و به مدت طولانی قابل استفاده باشد و سالیان سال بتوان از آن استفاده کرد.

دومین راه مراقبت از سایبان برقی

برای نگهداری سایبان برقی در زمستان باید دقت کنید که وقتی سایبان را با آب می شویید چون گرمای لازم و آفتاب کافی وجود ندارد معمولا این سایبان ها دیر خشک می شوند بهتر است دقت کنید که قبل از جمع کردن سایبان کاملا خشک شود. اگر سایبان برقی نمناک باشد بعد از مدتی قارچ و کپک می زند و شما مجبور می شوید که پارچه سایبان را عوض کنید چون بوی بدی می گیرد و فضا آلوده می شود و دیگر کسی حاضر نیست در زیر آن استراحت کند . پس بهتر است که دقت کنید که برای جمع کردن سایبان حتما سایبان خشک باشد .

نکات مهم هنگام خرید سایبان برقی

برای نگهداری سایبان برقی در زمستان باید به این نکات توجه کرد :

سایبان ها یکی از محصولات متنوع می باشند که با هر کیفیتی در بازار وجود دارند پس بهتر است که هنگام خرید شما بهترین کیفیت را انتخاب کنید چون با یک وزش باد ممکن است از جا کنده شود و یا پارچه آن پاره یا پوسیده شود و یا سازه و موتور الکتریکی آن خراب شود پس باید مراقب باشید که هنگام خرید یک سایبان با کیفیت خریداری کنید.

یکی دیگر از نکات مهم در هنگام خرید باید متراژ مورد نظر و فضای که از سایبان برقی استفاده می شود و نوع پارچه و نصب و راه اندازی آن و نوع سازه  باید کارشناسی شود تا شما بتوانید بهترین سایبان را انتخاب کنید که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان ما در شرکت مسترسایبان ارتباط و برای خرید سایبان برقی و یا دیگر سایبان ها مشاوره بگیرید.

سفارش سایبان برقی

برای نگهداری سایبان برقی در زمستان باید یک سایبان با کیفیت که ماندگاری طولانی مدت داشته باشد خریداری کنید البته باید در نظر بگیرید که سایبان نه تنها در فصل زمستان بلکه در فصل های دیگر هم باید قابل استفاده باشد و به راحتی بتوانید در تمام فصول سال از آن استفاده کنید برای سفارش این سایبان ها می توانید با مراجعه به سایت مسترسایبان نحوه سفارش و خرید این سایبان برقی و انواع دیگر سایبان ها را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

نگهداری سایبان برقی در زمستان بسیار مهم است و باید با دقت از آن مراقبت کرد تا بتوانید در تمام فصول سال و یا به مدت طولانی از آن استفاده کنید و احتیاج به تعویض و یا تعمیر نداشته باشید  به همین منظور شما می توانید با شرکت مسترسایبان ارتباط و از قیمت این سایبان برقی و دیگر سایبان ها اطلاع حاصل کنید . این شرکت فعالیت بسیار گسترده ای در زمینه سایبان های برقی دارد و با انتخاب افراد کارآزموده شما با خیال راحت می توانید بهترین سایبان را انتخاب و نصب و راه اندازی کنید.

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *